حضور دانشگاه فنی و حرفه‌ای در نمایشگاه قرآن با محوریت «فضایل اخلاقی»
کد خبر: 3809340
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴

حضور دانشگاه فنی و حرفه‌ای در نمایشگاه قرآن با محوریت «فضایل اخلاقی»

گروه دانشگاه ــ دانشگاه فنی و حرفه‌ای با برگزاری برنامه‌های متنوع و نشست‌های تخصصی گوناگون در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور می‌یابد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران تهران (دانشکده حضرت ولی‌عصر‌(عج))، این دانشگاه در راستای مشارکت با جامعه قرآنی کشور و معرفی آثار و دستاورد‌های هنری و پژوهشی قرآنی دانشجویان و استادان در کنار سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی حضور فعالی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در سال جاری خواهد داشت.
 
غرفه دانشگاه فنی و حرفه‌ای با برنامه‌های جدید و متنوع فرهنگی، هنری و پژوهشی آثار و دستاورد‌های قرآنی در بخش دانشگاهی را در معرض دید عموم قرار خواهد داد.

دانشگاه فنی و حرفه‌ای با بیش از ۱۷۰ دانشکده و جمیعت دانشجویی ۲۰۰ هزار نفری در کشور متولی تربیت تکنسین ماهر به عنوان بخش مهمی از سرمایه انسانی و حلقه رابط بین نیروی متخصص و کارگر ماهر، وظیفه اصلی خود را متناسب کردن آموزش و پژوهش با نیاز‌های واقعی جامعه و بازار کار و تحقق اهداف نظام در دستیابی به استقلال و خودکفایی در چهار عرصه مهم صنعت، هنر، خدمات و کشاورزی می‌داند.

این دانشگاه در نظر دارد با حضور خود در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان، در بخش دانشگاهی با بهره‌مندی از مشارکت مراکز تهران، البرز و دختران قم، با بکارگیری توانمندی‌های دانشجویان به ویژه اعضای کانون‌های قرآن و عترت و بسیج دانشجویی، غرفه‌ای پویا و پرنشاط در مسیر بهره‌مندی از انوار هدایت‌بخش قرآن کریم داشته باشد.

بر این اساس، برگزاری ورک‌شاپ‌های علمی، هنری، کارگاه‌های آموزشی، مسابقات قرآنی از جمله اجرای مسابقه یک آیه یک ضرب‌المثل در تمام طول روز‌های نمایشگاه، نشست‌های تخصصی متنوع، اهدای جوایز به برگزیدگان همراه با نشست‌های تخصصی، پخش اهم برنامه‌های قرآنی دانشگاه از طریق ویدئو پروژکشن در غرفه دانشگاه از دیگر برنامه‌های غرفه دانشگاه فنی و حرفه‌ای با محوریت فضایل اخلاقی خواهد بود.

یادآور می‌شود، بیست وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، معنای زندگی» از ۲۰ اردیبهشت‌ماه تا سوم خردادماه سال جاری، در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی‌(ره) برپا می‌شود.
 
انتهای پیام
captcha