اعزام ۲۴۰ مبلغ به نقاط مختلف جیرفت همزمان با ماه رمضان
کد خبر: 3809461
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۵

اعزام ۲۴۰ مبلغ به نقاط مختلف جیرفت همزمان با ماه رمضان

گروه اجتماعی ــ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی جیرفت از اعزام ۲۴۰ مبلغ ‌در ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف این شهرستان خبر داد و گفت: ۲۰۰ مبلغ آقا و ۴۰ مبلغ بانو در مساجد و تکیه‌های جیرفت فعالیت‌های مذهبی انجام می‌دهند.

اعزام ۲۴۰ مبلغ به نقاط مختلف جیرفت همزمان با ماه رمضانبه گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره تبلیغات اسلامی جیرفت، حجت‌الاسلام حسین محمدی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی جیرفت دیروز دوشنبه، 16 اردیبهشت‌ماه با علام این مطلب گفت: بیش از 340 مسجد در جیرفت وجود دارد و پیش‌بینی می‌شود حداقل 300 مسجد این شهرستان در ماه مبارک رمضان به ویژه شب‌های قدر، برنامه‌های مذهبی داشته باشند.
وی مهمترین کمبود ایام و مناسبت‌های تبلیغی شهرستان جیرفت را نبود خانه عالم به حد کافی و تجهیزات مورد نیاز اعلام کرد و افزود: با اعزام مبلغان به مساجد، ادارات، مراکز آموزشی و سایر اماکن در جیرفت، تمهیدات لازم در راستای ایجاد فضای معنوی در ماه مبارک رمضان اندیشیده شده است.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی جیرفت همچنین ماه رمضان را بهترین فرصت برای استغفار بندگان خدا دانست و بیان کرد: امیدوارم فضای معنوی ماه مبارک رمضان توسط روحانیون، مسئولان هیئت امنای مساجد، هیئت‌های مذهبی و مداحان به ویژه در ایام شب‌های قدر، پربارتر شود و از این ظرفیت در بخش‌های مختلف فرهنگی، دینی، مذهبی استفاده شود.
وی به نقل از رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص) اظهار کرد: رمضان ماهی است که ابتدایش رحمت، میانه‌اش مغفرت و پایانش آزادی از آتش جهنم است.
انتهای پیام

captcha