تلاوت «مسلم خدابخشی» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول
کد خبر: 3809566
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰

تلاوت «مسلم خدابخشی» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول

گروه جلسات و محافل ــ دویست و بیست و دومین جلسه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور شهرستان علی‌آباد کتول عصر امروز، 17 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، دویست و بیست و دومین جلسه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور شهرستان علی‌آباد کتول با عنوان «ماه رمضان و تقوای الهی» عصر امروز سه‌شنبه، 17 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌‌شود.
در این مراسم که از ساعت 17:30 تا 19:30 در محل مصلای امام رضا(ع) علی‌آباد کتول برگزار می‌شود، مسلم خدابخشی، قاری قرآن کریم به تلاوت آیات روح‌بخش قرآن کریم می‌پردازد و در ادامه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی‌نژاد، امام‌جمعه این شهرستان نیز نکات تفسیری آیات تلاوت شده را بیان می‌کند.
در بخش پایانی این مراسم قرآنی و معنوی نیز برنامه‌های مختلفی همچون قرعه‌کشی و اهدای جوایز به همراه پذیرایی افطار تبرکی از حضار اجرا خواهد شد.
یادآور می‌شود، این جلسات قرآنی سه‌شنبه هر هفته همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و با همکاری امام‌جمعه و ستاد نماز جمعه علی‌آباد کتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان، مراکز قرآنی و مردم قرآن‌‌دوست شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha