جشنواره «تلاوت‌های تقلیدی» در بروجن برگزار می‌شود
کد خبر: 3809574
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

جشنواره «تلاوت‌های تقلیدی» در بروجن برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول هیئت حسین جان(ع) شهر بروجن گفت: «جشنواره تلاوت‌های تقلیدی» ویژه آقایان زیر ۱۸ سال است که تلاوت قطعات انتخابی از اساتید برجسته مصری را در ماه مبارک رمضان آموزش می‌بینند.

حسین رمضانی، مسئول هیئت حسین جان(ع) شهر بروجن در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری در تشریح برنامه‌های قرآنی این هیئت در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در این ایام، دو برنامه شاخص هیئت حسین جان(ع)، با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجن برگزار می‌شود.

مسئول هیئت حسین جان(ع) شهر بروجن در تشریح «جشنواره تلاوت‌های تقلیدی»، بیان کرد: این جشنواره ویژه آقایان زیر 18 سال است که قرائت قطعات انتخابی از اساتید برجسته مصری، استاد عبدالباسط، استاد مصطفی اسماعیل، استاد منشاوی و استاد شحات انور را آموزش می‌بینند.
وی با بیان اینکه این طرح با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن اجرا می‌شود، افزود: در پایان این دوره آموزشی که در ایام ماه مبارک رمضان به‌صورت روزانه برگزار می‌شود، به شرکت‌کنندگان برگزیده جوایز نفیسی اعطا خواهد شد.
رمضانی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای تعیین زمان آزمون انتخابی و نیز شرکت در این کلاس‌ها، به مسجد حاج کرامت بروجن مراجعه کنند.
رمضانی در ادامه با اشاره به برنامه «پای سخن خدا»، تصریح کرد: پنجمین دوره سلسه جلسات قرآنی «پای سخن خدا» به‌صورت روزانه در ماه میهمانی خدا در مسجد حاج کرامت بروجن برگزار می‌شود.

برنامه‌های قرآنی هیئت حسین جان(ع) بروجن در ماه رمضان
رمضانی در خصوص برنامه‌های این جلسات، بیان کرد: برگزاری تفسیر روزانه قرآن کریم، آموزش روخوانی و تجوید قرآن و آموزش تخصصی صوت و لحن، سه برنامه پیش‌بینی شده برای این جلسات است که هر کدام به مدت نیم ساعت در هر روز، به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
وی گفت: در پایان این دوره از سلسله جلسات قرآنی، برگزاری مسابقات پایان دوره به همراه اهدای جوایز ارزنده به برگزیدگان، در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

captcha