تقدیم ۳۵ شهید زنجانی در عملیات رمضان
کد خبر: 3809871
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

تقدیم ۳۵ شهید زنجانی در عملیات رمضان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان گفت: استان زنجان در عملیات رمضان ۳۵ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که مدال افتخاری برای استان محسوب می‌شود.

تقدیم 35 شهید زنجانی در عملیات رمضانبه گزارش ایکنا از زنجان، علی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، چهارشنبه، 18 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای از افتخارات کشور را در خود جای داده و هر کدام از عملیات‌ها حاوی پیام‌های ارزشمندی است.
وی به سالروز عملیات رمضان اشاره کرد و گفت: عملیات رمضان در شب ۲۱ ماه مبارک رمضان و همزمان با سالروز شهادت امام علی (ع) در ساعت 21.30 دقیقه شامگاه ۲۳ تیر ماه سال ۶۱ با رمز «یا صاحب‌الزمان ادرکنی» در منطقه عملیاتی شلمچه در شرق بصره آغاز شد.
وی با اشاره به رشادت رزمندگان زنجانی و تأثیرگذاری آن‌ها در این عملیات تصریح کرد: در عملیات رمضان که یکی از عملیات‌های غرورآفرین بود 64 رزمنده زنجانی نیز به درجه جانبازی نائل آمدند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه مردم ولایتمدار و رزمندگان استان زنجان در هشت سال دفاع مقدس صحنه‌های به یاد ماندنی رقم زدند، افزود: رزمندگان زنجانی در 46 عملیات دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشته و از خاک میهن دفاع کردند.
کاظمی در مورد ویژه‌برنامه‌های بنیاد شهید در ماه مبارک رمضان ابراز کرد: ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزارها، دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر با حضور مسئولان، برگزاری یادواره شهدا و جمع‌خوانی قرآن کریم در 40 حسینیه مزین به نام شهدا در سطح استان از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.
وی افزود: همچنین در ماه مبارک رمضان از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان سرافراز عملیات رمضان جهت حضور در ویژه‌برنامه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان دعوت خواهد شد.
انتهای پیام
captcha