تأمین 75 کانکس توسط خیرین برای مناطق سیل‌زده خوزستان
کد خبر: 3810107
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱

تأمین 75 کانکس توسط خیرین برای مناطق سیل‌زده خوزستان

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان از تامین 75 کانکس توسط خیرین برای مناطق سیل‌زده خبر داد.

تسهتمهس

به گزارش ایکنا از خوزستان، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده که امروز چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی که در مجموعه سپاه وجود دارد، از بدو این حادثه در کنار دستگاه‌ها به صورت فعال اقدام کردیم. در حال حاضر نیز در بحث بازگشت مردم به روستاها و اسکان دائمی کمک خواهیم کرد.
 
وی افزود: یکی از تلاش‌ها در بحث ساخت‌و‌ساز این مناطق است که مجموعه سازمان بسیج برای کمک به ساخت اعلام آمادگی کرده است و جدولی به استان‌‌های معین ارسال شده است. این آمادگی وجود دارد که تعدادی از استان‌ها مجددا برای ساخت کمک کنند.
 
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: بر اساس توافق قبلی که با کمیته امداد داشتیم کمکها به این نهاد ادامه دارد و با سازمان بهزیستی نیز توافق مجددی برای مناطق سیل‌زده پیش‌بینی شده است.
 
شاهوارپور با اشاره به ورود خیرین مخصوصا از بسیج اصناف و دستگاه‌های دیگر گفت: روز گذشته، گروهی از خیرین 75 دستگاه کانکس خریداری کردند که در حال انتقال به مناطق سیل‌زده هستند و تا دو روز آینده بخشی از آن‌ها منتقل می‌شوند.
 
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: همچنین این گروه ساخت و ساز روستای مگرن 3 را تقبل کردند. البته منتظر جانمایی صحیح این روستا هستند تا حداکثر در زمان شش ماه این روستا احداث شود.
 
وی ادامه داد: همچنین گروه‌های خیرین دیگری به ویژه از بازار تهران اعلام آمادگی کردند که امیدواریم سازوکاری برای ورود خیرین، کمک افراد و دستگاه‌های مختلف تعیین شود تا امور در این زمینه تسهیل شود.

انتهای پیام

captcha