برپایی کارگاه آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج در اراک
کد خبر: 3810276
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

برپایی کارگاه آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج در اراک

گروه فرهنگی ــ به همت گروه فرهنگی تبلیغی انوارالهدایة کارگاه آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج با محوریت مسائل مربوط به آشنایی، خواستگاری و دوران عقد برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به همت گروه فرهنگی تبلیغی انوارالهدایة کارگاه آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج با محوریت مسائل مربوط به آشنایی، خواستگاری و دوران عقد برگزار می‌شود. کارشناسان فعال در این مرکز فرهنگی تبلیغی نیازهای نسل جوان و اهداف دشمن برای ضربه زدن به کانون خانواده را مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار داده و در نهایت تصمیم به برگزاری کارگاه یاد‌شده کرده‌اند.
براساس این گزارش؛ به همت گروه فرهنگی تبلیغی انوارالهدایة کارگاه آموزش مهارت های پیش از ازدواج با محوریت مسائل مربوط به آشنایی، خواستگاری و دوران عقد با سخنرانی حجت‌الاسلام زهرایی مشاور تخصصی مرکز مشاوره حوزه علمیه قم و مدرس دوره‌‌های تربیت مشاور برگزار می‌شود.
این کارگاه ویژه آقایان و بانوان واجد شرایط است، متقاضیان از 11 اردیبهشت تا 19 همین ماه فرصت ثبت‌نام داشته‌اند و کلاس‌های این دوره از شنبه 21 اردیبهشت‌ماه آغاز می‌گردد، علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن‌های 09180503615 و 33679800 تماس بگیرند، این کارگاه از شنبه، 21 اردیبهشت به مدت 10 روز ویژه جوانان و افراد مرتبط با جوانان از ساعت 15 تا 18 در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان واقع در شهرک مصطفی خمینی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha