۴۰۰ هزار دانش‌آموز کرمانی در مسابقات قرآن شرکت کردند
کد خبر: 3810292
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
از ابتدای سال تا کنون؛

۴۰۰ هزار دانش‌آموز کرمانی در مسابقات قرآن شرکت کردند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۴۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵ هزار نفر معلم امسال در مسابقات قرآن شرکت کردند و این مسابقات در ۱۵ رشته قرآنی برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، صدیقه مرادی، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان شامگاه دیروز پنج‌شنبه، 19 اردیبهشت در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین نیروی انتظامی و اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان با بیان اینکه نیروی انتظامی و معلمان نقش مهمی در ارتقای امنیت روانی جامعه دارند گفت: نیاز به امنیت روحی و روانی جامعه یک نیاز اساسی است که در کیفیت آموزشی نیز موثر است.
وی با اشاره به اینکه حضور پلیس در مدارس و برگزاری دوره‌های آموزشی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار مؤثر است و از آن استقبال می‌کنیم افزود: 400 هزار دانش‌آموز و 5 هزار نفر معلم امسال در مسابقات قرآنی شرکت کردند و این مسابقات در 15 رشته قرآنی برگزار شد.
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه در بحث نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه نیز وارد شدیم و در قالب مسابقات استقبال خوبی از آن می‌شود بیان کرد: 350 هزار دانش‌آموز امسال در مسابقات فرهنگی هنری شرکت کردند.
مرادی با اشاره به اهمیت ترویج سیره شهدا و فرهنگ ایثار و مقاومت در بین دانش‌آموزان تأکید کرد: در سال تحصیلی جاری حدود 7 هزار یادواره شهید در سطح مدارس استان کرمان برگزار شد که زمینه‌ساز برگزاری کنگره شهدا بود.
در این مراسم کوروش احمدیوسفی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه معلمان در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه و کاهش جرایم نقش بسیار مهمی دارند گفت: جامعه هدفی که در اختیار معلمان است جامعه بسیار اثرگذاری است.
وی با بیان اینکه اصلاح رفتار جامعه در جهت کاهش رفتارهای مجرمانه ضرورت دارد افزود: در سال گذشته بیش از دو هزار کارشناس انتظامی در مدارس حضور یافتند و آموزش‌های لازم و پیشگیرانه به دانش‌آموزان ارائه شده است.
انتهای پیام

captcha