توسعه فرهنگی مقدم بر توسعه سیاسی ـ اقتصادی است
کد خبر: 3810487
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

توسعه فرهنگی مقدم بر توسعه سیاسی ـ اقتصادی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار کرمان با اشاره به اینکه توسعه دو عامل مهم دارد یکی نیروی انسانی و دیگری توسعه فرهنگی است، گفت: توسعه فرهنگی مقدم بر توسعه سیاسی، اقتصادی است و کشورهایی که توسعه اقتصادی را در اولویت قرار دادند با شکست مواجه شدند.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدایی، استاندار کرمان، امروز، 21 اردیبهشت‌ماه در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان کرمان گفت: یکی از موضوعات مهمی که سال‌ها در همه کشورها مطرح بوده و الان هم مطرح است مسئله توسعه است، توسعه در جنبه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و به طور کلی منظور از توسعه کیفیت زندگی است.
وی افزود: کشورهای توسعه یافته هستند که مردم آنها از زندگی بهتری برخوردار باشند و بر اساس این معیار کشورها به توسعه یافته و در حال توسعه تقسیم شده‌اند.
استاندار کرمان بیان کرد:۴۰ الی ۵۰ سال کشور ما هنوز در حال توسعه است و باید هر چه زودتر کشور را از در حال توسعه به کشور توسعه یافته تبدیل کنیم.
وی گفت: توسعه دو عامل مهم دارد یکی نیروی انسانی و دیگری توسعه فرهنگی است و توسعه فرهنگی مقدم بر توسعه سیاسی، اقتصادی است و کشورهایی که توسعه اقتصادی را در اولویت قرار دادند با شکست مواجه شدند.
استاندار کرمان تصریح کرد: معلم‌ها جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارند و شغل معلی مادر مشاغل است.
انتهای پیام

captcha