برون‌رفت از مشکلات اقتصادی با افزایش کارآمدی مدیران
کد خبر: 3810492
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
امام جمعه هامون بیان کرد:

برون‌رفت از مشکلات اقتصادی با افزایش کارآمدی مدیران

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمين عزیزالله شیخ با بیان اینکه راه‌حل مشکلات اقتصادی کشور افزایش میزان کارآمدی مدیران اجرایی است، اظهار کرد: جامعه‌ای کارآمد است که دارای ویژگی‌هایی از قبیل تفکر بسیجی، مدیریت جهادی، و روحیه انقلابی باشد؛ با روحیه عافیت‌طلبی، اشرافی‌گری و تفکر غرب‌گرایانه نمی‌توان مشکلات را حل کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمين عزیزالله شیخ، امام جمعه هامون، 20 اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، از تقوی به‌عنوان مسیری برای انجام واجبات و ترک محرمات یاد کرد و گفت: انسان باید همیشه و در همه حال خداوند متعال را حاضر و ناظر و شاهد خود بداند.
وی با بیان اینکه راه‌حل مشکلات اقتصادی کشور افزایش میزان کارآمدی مدیران اجرایی است، اظهار کرد: جامعه‌ای کارآمد است که دارای ویژگی‌هایی از قبیل تفکر بسیجی، مدیریت جهادی، و روحیه انقلابی باشد، ولی با روحیه عافیت‌طلبی، اشرافی‌گری، تن‌پروری، منفعت‌طلبی، تفکر غرب‌گرایانه و چشم طمع دوختن به دشمنان و بدخواهان نمی‌توان مشکلات را حل کرد.
امام جمعه هامون افزود: طبق معاهده برجام در بندهای ۲۶ و ۳۶ به کشورمان این حق داده‌ شده است که اگر طرف مقابل تعهد خود را نقض کند، جمهوری اسلامی ایران نیز تعهدات خود را به‌صورت کلی یا جزئی انجام نخواهد داد؛ پیام قاطعانه اخیر ایران به آمریکا و اروپا جایی برای مدارا با غرب باقی نگذاشت.
حجت‌ا‌لاسلام شیخ مهم‌ترین نتیجه تصمیم اخیر شورای عالی امنیت ملی را پذیرش رسمی این تصمیم از سوی تمامی جناح‌ها و لایه‌های تأثیرگذار برشمرد و گفت: مذاکره و اعتماد به غرب، اروپا و آمریکا نه تنها منفعتی برای کشور ندارد، بلکه وعده‌های آنها فاقد هرگونه تضمین عملی است و تا‌کنون جز فرصت‌سوزی و معطل نگه داشتن اقتصاد کشور نتیجه دیگری به‌دنبال نداشته است.
وی ضمن قدردانی از حضور روحانیون و مبلغان به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان هامون به منظور ترویج احکام نورانی قرآن و اسلام، بیان کرد: اجر و پاداش این مبلغان و میهمانان ماه مبارک رمضان با صاحب این ماه پر خیر و برکت آقا امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب(ع) و با امام حسن مجتبی(ع) است.
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام
captcha