فعالیت ۲۰۰ خانه قرآن در کرمانشاه
کد خبر: 3810697
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳

فعالیت ۲۰۰ خانه قرآن در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ خانه‌های قرآن مکان‌هایی مناسب به سبب رونق فعالیت‌های قرآنی ـ دینی هستند و در این راستا بیش از ۲۰۰ خانه قرآن در کرمانشاه در حال فعالیت است.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه، در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به فعالیت خانه‌های قرآن در این استان، اظهار کرد: بیش از 200 خانه قرآنی در کنار مؤسسات قرآن در استان کرمانشاه فعال هستند.
وی با بیان اینکه خانه‌های قرآن مکانی برای رونق فعالیت‌های قرآنی ـ دینی هستند، افزود: خانه‌های قرآن محلی برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های ‌قرآنی ـ دینی در سطح شهر و روستا است.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: مجوز خانه‌های قرآنی از طریق سازمان تبلیغات صادر می‌شود و کلاس‌های تفسیر قرآن، روان‌خوانی، روخوانی، حفظ قرآن، تدبر و فهم قرآن کریم از فعالیت‌های عمده خانه‌های قرآنی است.
‌محمدی گفت: کلاس‌های قرآنی برای ایجاد پویایی فعالین قرآنی برپاست و یکی از اهداف مهم برگزاری این مراکز قرآنی است.
وی با اشاره به اهداف اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: کلاس‌های قرآنی به سبب ارزش معنوی و روحی قرآن در زندگی برگزار می‌شود و یکی از اهداف این اداره قرآنی ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در پایان فرهنگ قرآنی را لازمه زندگی دانست و به نقش مؤثر آن در بهبود زندگی افراد تأکید کرد.
انتهای پیام

captcha