مساعدت ۶۰۰ میلیون ریالی حوزه علمیه خواهران یزد به مناطق سیل‌زده
کد خبر: 3810783
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

مساعدت ۶۰۰ میلیون ریالی حوزه علمیه خواهران یزد به مناطق سیل‌زده

گروه اجتماعی ــ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از جمع‌آوری و ارسال مساعدت ۶۰۰ میلیون ریالی حوزه علمیه خواهران استان به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.

مساعدت 600 میلیون ریالی حوزه علمیه خواهران یزد به مناطق سیل‌زدهحجت‌الاسلام محمد کارگرشورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد از جمع‌آوری و ارسال کمک‌های کارکنان مدیریت و همچنین طلاب و کادر مدارس علمیه خواهران استان و ارسال این کمک‌ها به مناطق سیل‌زده خبر داد و اظهار کرد: این کمک‌ها در دو بخش نقدی و غیرنقدی انجام شد که تاکنون در مجموع مساعدتی بالغ بر 600 میلیون ریال فقط از طریق مدیریت استان و مدارس تابعه جمع آوری شد.
وی ادامه داد: البته به غیر از این میزان، کمک‌هایی نیز به صورت شخصی و خارج از فراخوان این مدیریت، از سوی طلاب و کارکنان حوزه خواهران، برای سیل‌زدگان ارسال شده است.
کارگر تصریح کرد: مبلغی بیش از 285 میلیون ریال به صورت وجه نقد جمع آوری شده و مابقی کمک‌ها در قالب کالا و اجناس است که میزان کمک‌های غیرنقدی نیز بالغ بر 315 میلیون ریال برآورد شده و عمدتاً شامل پتو، روفرشی، پوشاک، لوازم منزل و موادغذایی است که برای افراد نیازمند آن مناطق ارسال شده است.
وی افزود: بخشی از کمک‌های طلاب، اساتید و کارکنان حوزه، پس از جمع‌آوری به مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان، تحویل داده شد و بخش دیگری از آنها توسط مدارس علمیه و طلاب، به سایر دستگاه‌های امدادرسان، مانند کمیته امداد امام خمینی(ره)، هلال احمر و مراکز دیگر ارسال شده است.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد بیان کرد: با عنایت به شروع ماه مبارک رمضان و ضرورت تداوم کمک‌ها به سیل‌زدگان، توصیه می‌کنیم که آحاد مردم به ویژه حوزویان عزیز، همچنان به فکر مردم سیل‌زده کشورمان باشند و کمک‌هایشان تداوم داشته باشد زیرا که انفاق و خیرات در این ماه مبارک دارای اجر و پاداش مضاعف خواهد بود.

انتهای پیام

captcha