تابلو «هابیل و قابیل» کامیار صادقی رونمایی می‌شود
کد خبر: 3810837
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

تابلو «هابیل و قابیل» کامیار صادقی رونمایی می‌شود

گروه هنر ــ «هابیل و قابیل»، عنوان تابلو نقاشی اثر کامیار صادقی است که همزمان با برپایی نمایشگاه «درنگ در سکوت» در حوزه هنری رونمایی می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، تابلو نقاشی «هابیل و قابیل» اثر کامیار صادقی همزمان با برپایی نمایشگاه «درنگ در سکوت» که شامل منتخبی از آثار نقاشی کامیار صادقی است در نگاه‌خانه سوره حوزه هنری رونمایی می‌شود.
«هابیل و قابیل» تابلویی است که با تکنیک اکریلیک و رنگ و روغن خلق شده است. کامیار صادقی این تابلو را در سال ۹۴ تولید کرده است.
نمایشگاه «درنگ در سکوت» شامل ۲۰ اثر نقاشی با تکنیک رنگ و روغن اثر کامیار صادقی است که گالری ابوالفضل عالی میزبان آن خواهد بود. یادآور می‌شود، بیشتر این آثار در موضوعات مذهبی هستند و بخشی از آن‌ها به فلسطین اشغالی و انقلاب اسلامی ایران مربوط می‌شود.
آیین گشایش نمایشگاه «درنگ در سکوت» روز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه، ساعت ۱۴ در گالری ابوالفضل عالی برگزار خواهد شد.
کامیار صادقی از هنرمندان نقاش حوزه هنری است که سابقه شرکت در نمایشگاه‌هایی در داخل و خارج از کشور مانند سومین دوسالانه نقاشی جهان اسلام، اولین سمپوزیوم بین‌المللی نقاشی و ... را در کارنامه هنری خود دارد.
آیین گشایش نمایشگاه «درنگ در سکوت» شامل ۲۰ اثر نقاشی با تکنیک رنگ و روغن اثر کامیار صادقی و رونمایی تابلو نقاشی «هابیل و قابیل» از همین هنرمند یکشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه، ساعت ۱۴ به ترتیب در گالری ابوالفضل عالی و نگاه‌خانه سوره حوزه هنری برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
captcha