طرح قرآنی «بینات ۲۲» در قشم برگزار می‌شود
کد خبر: 3810870
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

طرح قرآنی «بینات ۲۲» در قشم برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم گفت: اجرای طرح قرآنی «بینات ۲۲» در ماه مبارک رمضان با موضوع ترجمه و تفسیر سوره مبارکه غافر در ۴۶ ساعت برگزار می‌شود.

طرح قرآنی «بینات ۲۲» در قشم برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام احمد غلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم، ۲۲ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح ترجمه و تفسیر قرآن کریم با عنوان «بینات ۲۲» در شهرستان قشم خبر داد و اظهار کرد: این طرح با موضوع ترجمه و تفسیر سوره مبارکه غافر در ۴۶ ساعت شامل ۲۳ جلسه آموزش و یک جلسه آزمون برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان مخاطبان اصلی این طرح هستند، افزود: توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باور‌های دینی، مصونیت قشر جوان از هجمه‌های فرهنگی دشمن، ترجمه مفاهیم، ترویج فرهنگ قران کریم در جامعه، انس مخاطبان با آموزه‌های فرامین قرآن و کمک به کاهش معضلات جامعه از اهداف اجرای این طرح است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم تصریح کرد: این طرح در مسجدالنبی(ص) شهر قشم توسط حجت‌الاسلام والمسلمین تارم، امام جمعه شهرستان قشم همه روز ساعت ۱۸:۳۰ در حال برگزاری است.
حجت‌الاسلام غلامی در پایان با اشاره به آغاز این طرح قرآنی در ماه مبارک رمضان افزود: طرح بینات ۲۲ تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و به افرادی که حد نصاب نمره آزمون پایانی (حداقل نمره ۱۴ از ۲۰) را کسب کنند، گواهینامه مربوطه اعطا می‌شود.
انتهای پیام

captcha