شورای اصلی گسترش فعالیت‌های قرآنی مازندران؛ یکسال بدون نشست
کد خبر: 3810883
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

شورای اصلی گسترش فعالیت‌های قرآنی مازندران؛ یکسال بدون نشست

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دبیر شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی مازندران‌ گفت: شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی این استان می‌بایست در هر سه ماه یک جلسه با اعضای اصلی داشته باشد که متأسفانه یک سالی است، نشست اعضای اصلی این شورا برگزار نشده است.

رکود، پیامد عدم فعالیت‌های شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی حجت‌الاسلام یوسف‌پور، دبیر شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی مازندران می‌بایست در هر سه ماه یک جلسه با اعضای اصلی و هر ماه یک جلسه با کارشناسان نشست داشته باشد که متأسفانه یک سالی است که نشست اعضای اصلی برگزار نشده است.
وی افزود: اعتبار سال 96 شورای توسعه قرآن در مازندران نیمه دوم سال 96 رسید که تا پایان سال 97 این اعتبارات در چند زمینه قرآنی هزینه شد.
یوسف‌پور تصریح کرد: تغییرات مسئولیتی و عدم فعالیت شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی کشور در سال گذشته، فعالیت این شورا در استان‌ها را دچار رکود و فترت کرد.
وی با بیان اینکه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی مازندران در سال 97 چند جلسه کارشناسی داشته است، افزود: همه برنامه‌های مصوب در شورای توسعه استان اجرا و ترازنامه و عملکرد بودجه 96 به شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی کشور ارسال شد.      
دبیر شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی مازندران گفت: متأسفانه در سال گذشته فعالیت‌های قرآنی این شورا در مرکز غیرفعال بوده و اعتبارات سال 97 نیز به استان مازندران اختصاص نیافت.
انتهای پیام
captcha