«به‌نشر» با ۲۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3810913
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰

«به‌نشر» با ۲۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیرعامل انتشارات به‌نشر گفت: این انتشارات به‌عنوان بزرگ‌ترین ناشر شرق کشور و تنها توزیع‌کننده آثار سایر مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی امسال همچون سال‌های گذشته با ارائه 200 عنوان کتاب در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور پررنگ و چشم‌گیری دارد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از آستان نیوز، حسین سعیدی، مدیرعامل انتشارات به‌نشر گفت: این دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 21 اردیبهشت‌ماه همزمان با ششمین روز ماه مبارک رمضان در مصلی تهران با شعار «قرآن، معنای زندگی» آغاز به کار کرده است که انتشارات به‌نشر به‌عنوان بزرگ‌ترین ناشر شرق کشور و تنها توزیع‌کننده آثار سایر مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی امسال همچون سال‌های گذشته در این نمایشگاه  حضور پررنگ و چشم‌گیری دارد.
وی با اشاره به ارائه جدیدترین دستاوردهای قرآنی آستان قدس رضوی در حوزه‌های علوم قرآنی، ادعیه، کتاب‌های معارف اسلامی و محصولات فرهنگی در فضایی بالغ بر ۵۰ متر مربع در نمایشگاه قرآن، اظهار کرد: در این نمایشگاه ۲۰۰ عنوان کتاب از به‌نشر، مؤسسه آفرینش‌های هنری و سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با تخفیف 10 تا 30 درصدی در حوزه‌های کودک و نوجوان و بزرگسال به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.
سعیدی از عرضه مصحف شریف قرآن به خط عثمان طه و ترجمه استاد حسین انصاریان با جلد چرم رنگی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن خبر داد و افزود: این قرآن‌ با صفحه‌آرایی جذاب و زیبا در قطع‌های نیم جیبی وزیری و نیم جیبی رقعی به همراه کتاب‌های صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه ترجمه حسین انصاریان در اختیار عموم علاقه‌مندان قرار داده شده است.
وی با اشاره به ارائه آثار مذهبی به‌نشر در دو بخش کودک و نوجوان و بزرگسالان در نمایشگاه بین‌المللی قرآن تهران، بیان کرد: کتاب‌های «ماه غریب من، اعترافات غلامان، بیدارم کن، راز آن بوی شگفت، مجموعه داستان‌های شکر خدا، مجموعه داستان‌های تخیلی با مفهوم قرآنی، قصه‌های زندگانی ۱۴معصوم(ع)، مجموعه قصه‌های حنانه، مجموعه قصه‌های احکام برای کودکان و مجموعه داستان‌های فرهنگ وقف برای کودکان» از جمله آثار جدید به‌نشر در بخش کودکان است که در بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم رونمایی می‌شود.
مدیرعامل انتشارات به‌نشر کتا‌ب‌های «موانع فهم قرآن، رساله حقوق، هم قسم، موقف، آبی‌ها، اوسنه‌ی گوهر شاد، مجموعه زندگی پرافتخار و مجموعه چهارراه زندگی» را از جمله آثاری بیان کرد که در بخش بزرگسالان در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
یادآور می‌شود، بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان از تاریخ ٢١ اردیبهشت تا چهارم خردادماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
مهناز امیریان
انتهای پیام
captcha