میزبانی وزارت دفاع از مسابقات قرآن نیروهای مسلح در بخش خانواده‌ها
کد خبر: 3810933
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸

میزبانی وزارت دفاع از مسابقات قرآن نیروهای مسلح در بخش خانواده‌ها

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر دارالقرآن وزارت دفاع از میزبانی مسابقات قرآن نیروهای مسلح در بخش خانواده‌ها، همسران، بانوان شاغل و فرزندان خبر داد.

حسن فراهانی، مدیردارالقرآن وزارت دفاع در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره فعالیت‌های این وزارت گفت: این وزارت امسال میزبان مسابقات قرآن نیروهای مسلح در بخش خانواده‌ها و بانوان شاغل، همسران و فرزندان دختر و پسر طی بازه زمانی 29 تا 31 تیرماه است.
وی ادامه داد: دوازدهمین دوره این مسابقات در بخش خانواده‌های نیروهای مسلح، در بخش همسران و بانوان در دومین مرحله و بخش فرزندان طی نخستین دوره برگزار می‌شود.
فراهانی با اشاره به رشته‌های این دوره از مسابقات، گفت: قرائت ترتیل، حفظ کل و اجزاء 3، 5، 10، 15 و 20 ویژه بانوان شاغل، همسران و فرزندان دختر و همچنین قرائت تحقیق و ترتیل و اذان ویژه فرزندان پسر از جمله رشته‌های این دوره از مسابقات است. همچنین رشته درک مفاهیم و نکات تفسیری نیز برای تمامی گروه‌ها مد نظر است.
فراهانی ادامه داد: همچنین دوره تربیت داور ویژه مربیان قرآن سازمان‌ها از 16 تا 18 مردادماه تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی، همراه با اعطای مدرک داوری برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: در نیمه دوم امسال نیز مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان وزارت دفاع در 10 منطقه شامل تبریز، شمال کشور، سه استان مازندران، گیلان و گلستان، شیراز، اصفهان، مشهد، سه منطقه در نقاط مختلف تهران و منطقه ورامین در دو رشته حفظ و قرائت برپا خواهد شد.
فراهانی با اشاره به حضور در بیست وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، اظهار کرد: طی غرفه‌ای به معرفی و ارائه دستاوردهای قرآنی نیروهای مسلح خواهیم پرداخت.
انتهای پیام

captcha