فعالیت 12 هزار و 913 قرآنی شاهد و ایثارگر در مازندران
کد خبر: 3810939
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷

فعالیت 12 هزار و 913 قرآنی شاهد و ایثارگر در مازندران

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی پژوهشی بنیاد شهید مازندران از فعالیت 12 هزار و 913 قرآنی شاهد و ایثارگر در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم، تفسیر و کتابخوانی در مازندران خبر داد.

فعالیت 12 هزار و 913 قرآنی شاهد و ایثارگر در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، نصرالله نصراللهی، معاون فرهنگی پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران امروز 22 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران ضمن تشریح برنامه‌های ماه رمضان بر ضرورت بهره‌مندی از فیوضات معنوی این ماه با عظمت تأکید کرد.
وی با اشاره به پخش ویژه برنامه «به وقت سحر» در این ماه مبارک، افزود: این برنامه با مشارکت صدا و سیمای مازندران به مدت 30 شب همراه با معرفی 30 شهید گرانقدر از طریق سیمای استانی پخش می‌شود.
 
نصر‌اللهی تصریح کرد: مستند قرآنی یک قسمتی «دلداده» درباره نخبه و شاخص قرآنی که در 36 دقیقه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تولید شده در ماه مبارک رمضان از طریق سیمای مرکز مازندران پخش خواهد شد.
وی افزود: پخش مستند قرآنی سه قسمتی «ضیافت نور» ویژه کلاس‌های قرآنی و آموزشی نخبگان، برگزاری مسابقه قرآنی، ختم قرآن کریم به نیابت شهدا را از دیگر برنامه‌های این معاونت در ماه مبارک رمضان است.
معاون فرهنگی پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از برگزاری ویژه برنامه «گلشن وحی» در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این مراسم روحانی و معنوی با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با انجام برنامه‌های قرآنی در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
نصراللهی گفت: 12 هزار و 913 قرآنی شاهد و ایثارگر در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم، تفسیر و کتابخوانی در استان  فعالیت دارند.
انتهای پیام
  
captcha