جزء‌خوانی قرآن و افطار زائران در حرم حضرت زینب(س)
کد خبر: 3810946
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
نماینده رهبری در سوریه به ایکنا خبر داد؛

جزء‌خوانی قرآن و افطار زائران در حرم حضرت زینب(س)

گروه بین‌الملل ــ نماینده ولی فقیه در سوریه با تشریح برنامه‌های ماه رمضان در دمشق گفت: جزء‌خوانی قرآن و برپایی سفره‌های افطار در حرم حضرت زینب(س) از جمله این برنامه‌هاست.

جزء خوانی قرآن و افطار زائران در حرم حضرت زینب(س)حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل طباطبایی اشکذری،‌ نماینده ولی فقیه در سوریه، در گفت‌وگو با ایکنا درباره فعالیت‌های دفتر نمایندگی ولی فقیه در این کشور به مناسبت ماه رمضان گفت: برنامه‌های قرآنی بخشی از این فعالیت‌هاست که در قالب جلسات تفسیر و جزءخوانی قرآن اجرا می‌شود.

وی افزود: برگزاری محافل انس با قرآن با حضور مردم سوریه و جلسات بررسی سیره پیامبر و کلام‌الله از دیگر فعالیت‌های قرآنی در ماه رمضان است که با حضور علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

طباطبایی اشکذری برگزاری شب‌های قرآنی را از دیگر برنامه‌های دفتر نمایندگی ولی فقیه در سوریه برشمرد و در ادامه یادآور شد: مصلای حضرت زینب واقع در حرم عقیله بنی‌هاشم نیز هر روز با برپایی سفره‌های افطار، پذیرای زائران روزه‌دار است.

وی با اشاره به فعالیت مسجد شیعیان در دمشق بیان کرد: این مسجد در منطقه زینبیه واقع شده که موسوم به نام «امام خمینی» است و با دفتر مقام معظم رهبری در سوریه ارتباط دارد. این مسجد فعالیت‌هایی را به مناسبت ماه رمضان انجام می‌دهد که قرائت قرآن یکی از آنهاست.

انتهای پیام

captcha