حضور بنیاد بین‌المللی احیای فرهنگ خمس در نمایشگاه قرآن کریم
کد خبر: 3811011
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱

حضور بنیاد بین‌المللی احیای فرهنگ خمس در نمایشگاه قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی بنیاد بین‌المللی احیای فرهنگ خمس اظهار کرد: امسال برای نخستین بار در نمایشگاه قرآن کریم حاضر شده‌ایم.

به گزارش ایکنا؛ حجت الاسلام محمدرضا نعیم آبادی ضمن بیان این خبر با اشاره به دو بخش حوزوی و عترت بیان کرد: رویکرد اصلی به بحث ترویج فرهنگ خمس از طریق ارائه بروشور و ارائه فایل های سخنرانی و نیز پرسش و پاسخ انجام می شود.

نعیم آبادی افزود: همچنین تابلوهایی به منظور فرهنگ سازی موضوع خمس و ساخت کلیپ هایی در این موضوع و ارائه کتاب ها با موضوع خمس و موشن گرافی به بازدیدکنندگان از غرفه ارائه می شود.

وی با اشاره به فعالیت این غرفه در بخش عترت گفت:علاوه بر ارائه این فعالیت های، سخنرانی‌ها در قالب چند رسانه ای و بیان شبهات خمس و ارائه احکام و فلسفه خمس در غرفه دیگر در نظر گرفته شده است.

وی تأکید کرد: افراد تخصصی از بخش حوزوی بازدید می کنند و در بخش عترت بازدیدکنندگان عمومی حضور دارند.

یادآور می‌شود، بنیاد بین المللی احیای فرهنگ خمس در بخش حوزوی و عترت بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن آماده تبیین شبهات و احکام خمس است.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار«قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از 21 اردیبهشت ماه تا 4 خرداد ماه در مصلای حضرت امام خمینی( ره)در حال برپایی است.

انتهای پیام

captcha