ظرفیت بسیج برای مبارزه با فساد اداری مورد توجه باشد
کد خبر: 3811051
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱

ظرفیت بسیج برای مبارزه با فساد اداری مورد توجه باشد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل ثبت احوال استان یزد گفت: پایگاه‌های بسیج ادارات باید در بالا بردن سطح کارآمدی دستگاه‌ها مؤثر واقع شده و با تقویت بسیج ادارت می‌توان شاخص‌های سلامت اداری و وجدان کاری در کارکنان را ارتقا داد.

لزوم استفاده از ظرفیت بسیج برای مبارزه با فساد اداری و تقویت خودباوریبه گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی مکرمی، مدیرکل ثبت احوال استان یزد، روز گذشته، 22 اردیبهشت ماه در نشست مشترک فرمانده و اعضای پایگاه بسیج حوزه شهدای اداری یزد و اعضای شورای پایگاه مقاومت شهید دهقان نیری هدف از تشکیل بسیج را دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و حاکم کردن روحیه و تفکر بسیجی برای پیشبرد اهداف انقلاب دانست و اظهار کرد: پایگاه‌های بسیج ادارات ضمن دنبال کردن این هدف، باید در بالا بردن سطح کارآمدی دستگاه‌ها موثر واقع شده و با تقویت بسیج ادارت می‌توان شاخص‌های سلامت اداری و وجدان کاری در کارکنان را ارتقا داد.
مکرمی افزود: یک جبهه عظیم فرهنگی در فضای مجازی وجود دارد که باید در راستای عمل به فرمایش رهبر انقلاب، بسیجیان در این حوزه نقش آفرینی کرده و در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی حضور پر رنگ و موثر داشته و تولید محتوا نمایند.
سروان محمدهادی عابدی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای اداری یزد نیز ضمن تقدیر از پرسنل شورای پایگاه بسیج ثبت احوال استان، با اشاره به هفت محور گام دوم انقلاب گفت: اگر می‌خواهیم این هفت محور در کشور اجرایی و محقق شود باید به آینده کشورمان امیدوار باشیم .
عابدی افزود: برای استفاده بهینه از توانایی‌ها و ظرفیت افراد عضو بسیج لازم است کار تشکیلاتی را آغاز کنیم .
وی با اشاره به به بیانات فرمانده کل قوا گفت: معظم له تشکیلات را یکی از فرایض هر گروه مردمی می‌دانند که یک هدفی را دنبال می‌کنند. تشکیلات یعنی نظم یعنی تقسیم وظایف یعنی ارتباط و اتصال و زنجیره‌ای کار کردن؛ این معنای تشکیلات است.
وی مهمترین چالش پیش روی اغلب پایگاه‌های بسیج ادارات را نداشتن مکان و فضای لازم برای استقرار و فعالیت نیروها برشمرد و از مسئولان دستگاه‌ها خواست نیرو و محل پایگاه بسیج را تامین کنند.
عابدی بیان کرد: تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد اما اینکه چرا اینقدر دشمنان ما علیه بسیج و سپاه هجمه وارد می‌کنند و حتی در همین بحث سیل اخیر نیز بسیج و سپاه را تخریب می‌کنند باید در اهداف و نقاط قوت بسیج جستجو کرد.

انتهای پیام

captcha