رفع موانع تولید بهترین راهکار تحقق شعار سال است
کد خبر: 3811060
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

رفع موانع تولید بهترین راهکار تحقق شعار سال است

گروه اجتماعی ــ امام جمعه زرندیه گفت: بهترین و مهم‌ترین راهکار تحقق شعار سال که رونق تولید می‌باشد، رفع موانع تولید و تسهیل در امور است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام ابراهیمی، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه روز گذشته، 22 اردیبشت‌ماه در شصت وپنجمین جلسه این شورا که با دستور جلسه بررسی راهکارهای تحقق شعار سال در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: بهترین و مهم‌ترین راهکار تحقق شعار سال که رونق تولید می‌باشد، رفع موانع تولید و تسهیل در امور است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه در این جلسه ضمن اشاره به اتفاقات اخیر گفت: آمریکا طی تاریخ ۲۴۰ ساله خود فقط درگیر جنگ و‌خون‌ریزی و ظلم‌وستم به ملت‌های مظلوم بوده است و ‌تنها جایی که نتوانسته به اهداف شوم خود نایل آید ایران اسلامی بوده است. آمریکا در سال‌های اخیر بزرگ‌ترین شکست‌های خود را در مقابل ملت شریف ایران تجربه کرده است.
امام جمعه زرندیه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری ارائه گردیده است این بیانیه را بیانیه‌ای امید‌بخش برای ملت ومسئولین دانست که آینده روشنی را برای این کشور ترسیم می‌کند.
حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی متعددی که می‌توان در راستای رونق تولید انجام شود، ازمسئولین و مدیران شهرستان خواست تا به این موضوعات اهتمام‌ بیشتری داشته باشند.
احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه هم در ابتدای جلسه ضمن تشریح دستور جلسه گفت: انجام فعالیت‌های فرهنگی از جمله فرهنگ‌سازی در خصوص مصرف بهینه آب بویژه در بخش کشاورزی، آموزش قانون کار و حقوق کارگران و‌ کارفرمایان، فرهنگ‌سازی در راستای تعهد به انجام صحیح کار، ترویج فرهنگ اخلاق‌مداری در میان کارگران و کارفرمایان، توانمندسازی نیروی انسانی، ترویج فرهنگ کار جهادی، دوری جستن از عملکرد سلیقه‌ای مدیران و تشویق و توبیخ را از مهم‌ترین و بهترین راهکارهای تحقق شعار سال دانست.
انتهای پیام

captcha