شبکه قرآن سیما با نمایشگاه همراه است
کد خبر: 3811134
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
حجت‌الاسلام عرفاتی:

شبکه قرآن سیما با نمایشگاه همراه است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما برنامه‌های مختلف این شبکه در ایام نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را تشریح کرد.

برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما در نمایشگاه بین‌المللی قرآنحجت‌الاسلام والمسلمین محسن عرفاتی، سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ در رابطه با ویژه‌برنامه‌های این شبکه در ایام نمایشگاه بین‌المللی قرآن با بیان اینکه برنامه «رصد» هر شب از مصلای تهران پخش می‌شود، اظهار کرد: واحد سیار در محل نمایشگاه مستقر شده و نسبت به پوشش برنامه‌ها اقدام خواهد کرد و در مجموع دو باکس ویژه برای نمایشگاه قرآن در نظر گرفته شده است.
سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه نمایشگاه که 21 اردیبهشت برگزار شد و برخلاف سال‌های قبل پخش زنده‌ای صورت نگرفت نیز امروز، 23 اردیبهشت پخش می‌‌شود، گفت: مراسم اختتامیه نیز همانند افتتاحیه صرفاً ضبط و در فرصت دیگری پخش می‌شود.
عرفاتی افزود: باکس‌های ویژه‌ای نیز برای شبکه‌های مختلف سیما همچون شبکه‌های دو، تهران و افق در نظر گرفته شده است و مدیریت ارتباط نمایشگاه با این شبکه‌ها برعهده شبکه قرآن و معارف سیماست. همچنین هر شبکه‌ای که درخواست دریافت و پخش بخش‌هایی از نمایشگاه را داشته باشد، این امکان از سوی شبکه قرآن مهیا می‌شود.
انتهای پیام

captcha