پایان سومین دوره طرح «داناب» در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3811177
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

پایان سومین دوره طرح «داناب» در چهارمحال و بختیاری

گروه اجتماعی ــ اختتامیه سومین دوره طرح ملی نجات دانش‌آموزی آب (داناب) با حضور رئیس جهاددانشگاهی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش، جمعی از مسئولان و دانش‌آموزان استان در مدرسه باب‌الحوائج(ع) شهرکرد برگزار شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی، رئیس جهاد‌دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، امروز، ۲۳ اردیبهشت‌ماه در این مراسم، با تبریک ماه مبارک رمضان، گفت: جهاد‌دانشگاهی در حوزه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی فعالیت می‌کند که نیاز‌های امروز همه آحاد جامعه و دانش‌آموزان است.
رئیس جهاددانشگاهی استان با بیان اینکه طرح داناب با حضور ۳۶ هزار نفر از دانش‌آموزان در استان برگزار شد، افزود: بیش از ۲۵ نفر از معلمان رابط اجرای این طرح در مدارس استان بودند که آموزش‌های موردنیاز را به معلمان تمام مدارس استان ارائه دادند.
وی با تأکید بر اینکه همه ما باید به مصرف صحیح آب توجه کنیم، اظهار کرد: طرح داناب نیز در راستای مصرف بهینه آب و ضرورت حفظ آن در استان برگزار شد.
به گزارش ایکنا، سومین دوره طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب(داناب) که با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش، جهاد دانشگاهی و شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری از اردیبهشت سال گذشته با ارائه‌ آموزش‌های مختلف حفظ منابع آبی و صرفه جوی در مصرف آب در ۱۰۱ مدرسه متوسطه اول استان آغاز شده بود، امروز به کار خود پایان دارد.
انتهای پیام

captcha