مناسب بودن قیمت‌ها در نمایشگاه قرآن از مطالبات مردمی است
کد خبر: 3811189
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

مناسب بودن قیمت‌ها در نمایشگاه قرآن از مطالبات مردمی است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری به مطالبات مردم از نمایشگاه قرآن اشاره کرد و گفت: مردم خواستار خرید محصولات قرآنی هستند اما به علت قیمت بالای این محصولات قادر به خرید نیستند لذا انتظار می‌رود کتب و قرآن‌های که عرضه می‌شود با قیمتی باشد که بازدیدکنندگان توان خرید داشته باشند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمد کریمی، مدیر ستاد اقامه نماز استان  چهارمحال و بختیاری، امروز، 25 اردیبهشت‌ماه در بازدید از غرفه ایکنا در نمایشگاه ‌قرآن استان که در فرهنگسرای ارشاد شهرکرد برپا شده است، درخصوص بازخورد نمایشگاه قرآن در نشر فرهنگ قرآنی در جامعه، بیان کرد: برگزاری هر نوع نمایشگاهی که بوی قرآن و معنویت دهد اثربخشی بسیاری در جامعه و نشر قرآن خواهد داشت هرچند که این نمایشگاه کوچک باشد.
کریمی تصریح کرد: نقش تبلیغات در نمایشگاه و رساندن مطالب مطرح شده در این مرکز به گوش غایبان از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های مختلف بسیار مهم است زیرا که از این طریق افرادی که امکان بازدید از نمایشگاه را ندارند از فعالیت‌های فرهنگی که در نمایشگاه قرآن و یا ویژه‌برنامه‌های که به مناسبت ماه مبارک رمضان انجام شده است مطلع می‌شوند.
وی به یکی از محاسن ماه مبارک رمضان اشاره و اظهار کرد: در این ماه مبارک به نور قرآن نزدیک‌تر می‌شویم و نمایشگاه قرآنی انگیزه انسان را برای استفاده از این فضای معنوی بیشتر می‌کند.
مدیر ستاد اقامه نماز استان به مطالبات مردم از نمایشگاه قرآن اشاره کرد و افزود: مردم خواستار خرید محصولات قرآنی هستند اما به علت قیمت بالای این محصولات قادر به خرید نیستند لذا انتظار می‌رود کتب و قرآن‌های که در نمایشگاه عرضه می‌شود با قیمتی باشد که بازدیدکنندگان توان خرید داشته باشند.
وی در پایان به تبلیغات شهری در سطح شهر به مناسبت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: تبلیغات شهری در حد بالایی نیست اما غیر از تبلیغات میدانی که ادارت انجام داده‌اند خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها که جوانان با آن‌ها بیشتر در ارتباط هستند به عنوان پیام‌رسان نمایشگاه قرآنی و پیام رسان ماه مبارک رمضان می‌توانند اثرگذارتر باشند.

انتهای پیام

captcha