اجلاس «پیرغلامان حسینی» با مشارکت مردمی برگزار شود
کد خبر: 3811232
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶

اجلاس «پیرغلامان حسینی» با مشارکت مردمی برگزار شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: هجدهمین اجلاس بین‌المللی «پیرغلامان حسینی» به میزبانی این استان در یکی از حسینیه‌های شهر یزد و با مشارکت مردمی برگزار شود.

اجلاس «پیرغلامان حسینی» با مشارکت مردمی برگزار شودبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمد شریف حسینی‌کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، شب گذشته، 22 اردیبهشت ماه در نشست هماهنگی اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی که شهریورماه در یزد برگزار می‌شود، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از همه ظرفیت‌ها، نیروها و تشکل‌های مرتبط در خدمت ستاد برای برگزاری هر چه بهتر اجلاس خواهد بود.
حجت‌الاسلام حسینی‌کوهستانی گفت: تعداد مدعوین در اجلاس باید با توجه به استعداد و ظرفیت استان تعیین شود و هیئت‌های استان می‌توانند برای برگزاری مراسم کمک کنند که البته لازم است مسئله مورد نظر برای افراد تبیین و اعلام شود.
وی ادامه داد: لازم است یک نماد نخلی در بخشی از مراسم وجود داشته باشد چون یکی از شاخص‌های عزاداری در استان یزد است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: بهتر است محل برگزاری در حسینیه‌ها انجام شود چرا که پیرغلامان در حسینیه‌ها فعالیت داشته‌اند و یزد نیز به شهر حسینیه‌ها شناخته می‌شود.
حسینی‌کوهستانی خواستار حمایت استانداری در برگزاری این اجلاس شد و بیان کرد: سازمان تبلیغات از صفر تا صد هر کاری که ستاد برعهده این سازمان قرار دهد، اجرایی و از همه ظرفیت‌های سازمان و نیروها و تشکل‌های مرتبط با سازمان بهره‌مند خواهد شد.

انتهای پیام

captcha