توزیع ۵۰ بسته غذایی از محل نیات خیران در شبستر
کد خبر: 3811239
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶

توزیع ۵۰ بسته غذایی از محل نیات خیران در شبستر

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شبستر، گفت: همزمان با اجرای طرح ضیافت الهی در کنار سایر برنامه‌های این طرح حدود ۵۰ بسته غذایی حمایتی بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود.

توزیع ۵۰ بسته غذایی از محل نیات خیران در شبستر

حجت‌الاسلام عزالدین تقی‌زاده، رئیس اداره اوقاف شبستر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، در تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان گفت: طرح ضیافت الهی همزمان با کل کشور با محوریت بقاع متبرکه در شهرستان شبستر هم آغاز شده به طوری که همه روزه در بقعه شیخ محمود شبستری، امام‌زاده داوود شندآباد، امام‌زاده موسوی امیر زکریا و مساجد جامع مراسم سخنرانی، اجرای کرسی‌های تلاوت، پاسخ به مسائل شرعی و احکام و جلسات قرآنی و مشاوره برگزار می‌شود.
وی افزود: ۳ مبلغ بومی و ۴ قاری استانی عهده‌دار اجرای این برنامه‌ها در شهرستان شبستر هستند که بطور میانگین ۱۵۰ نفر از مردم در این مکان ها از این برنامه‌ها استقبال می‌کنند.
حجت‌الاسلام تقی‌زاده، امضای تفاهم نامه با آموزش و پرورش برای اجرای مسابقات قرآن و کلاس‌های حفظ قرآن برای دانش‌آموزان و استقرار مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان در امامزاده شیخ محمود شبستری را از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

انتهای پیام

captcha