قائمشهر میزبان مسابقه استانی اذان در مازندران
کد خبر: 3811304
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰

قائمشهر میزبان مسابقه استانی اذان در مازندران

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دبیر برگزاری مسابقه استانی اذان مازندران از میزبانی قائم‌شهر برای اجرای مسابقه استانی اذان خبر داد و اظهار کرد: 31 اردیبهشت‌ماه؛ آغار نام‌نویسی این مسابقات است.

قائمشهر میزبان مسابقه استانی اذان در مازندران به گزارش ایکنا از مازندران ابراهیم صمدی، امروز 23 اردیبهشت در جمع خبرنگاران، گفت: مسابقه استانی اذان در مازندران به همت کانون فرهنگی و هنری شهید بهشتی مسجد جامع چمازکتی قائمشهر و همکاری ادارات تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار می شود.
وی افزود: آقایان عضو کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد دیار علویان در گروه های سنی هفت الی 10، 10 الی 20 و بالاتر از 20 سال  می‌توانند در این  مسابقات استانی اذان شرکت کنند.
صمدی  تصریح کرد: نام‌نویسی این دوره از مسابقات از 31 اردیبهشت ماه مصادف با  15 ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت مسعود حضرت امام حسن مجتبی(ع) آغاز می‌شود و علاقه‌مندان تا پایان ماه مهمانی خدا می‌توانند برای شرکت در این برنامه نام نویسی کنند.
وی ابراز کرد: 30 مرداد همزمان با روز جهانی مسجد، زمان برگزاری مسابقات استانی اذان در مازندران است که جوائز ارزشمندی به نفرات برتر، اهدا می شود.
مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید بهشتی مسجد جامع چمازکتی قائمشهر، تصریح کرد: مسابقه استانی اذان در مازندران در مسجدی واقع در چمازکتی، کمربندی شمالی این شهر، خیابان مسجد جامع برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha