منتصر و محاصره سارایوو دو اثر جدید سوره مهر به نمایشگاه قرآن رسید
کد خبر: 3811345
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۰

منتصر و محاصره سارایوو دو اثر جدید سوره مهر به نمایشگاه قرآن رسید

گروه ادب ــ انتشارات سوره مهر امسال هم طبق روال سال‌های گذشته در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور یافت.

به گزارش ایکنا؛ احمد سوری، مسئول غرفه انتشارات سوره مهر ضمن بیان این مطلب که این انتشارات بلافاصله بعد از نمایشگاه بین‌المللی کتاب، برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن آماده شد، گفت: امسال در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن حضور پررنگی داشتیم و شاخص‌ترین آثاری که به معرض دید عموم بازدیدکنندگان گذاشته شده است، بیشتر در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: انتشارات سوره مهر به موضوعاتی مانند سبک زندگی و جبهه مقاومت نسبت به گذشته نگاه ویژه‌تری داریم، حتی درباره زندگی شهید محمدحسین جونی یکی از شهدای حزب‌الله لبنان کتابی را تحت عنوان «منتصر» منتشر کرده‌ایم.

مسئول غرفه انتشارات سوره مهر با بیان اینکه چون دامنه‌های فعالیت رزمندگان اسلام گسترده‌تر شده است، تصریح کرد: مرزهای دفاع از حریم اسلام و ولایت دیگر شکسته شده و محدود به کشورمان نمی‌شود و این انتشارات تلاش کرده تا نگاهی ویژه‌ای به شهدایی داشته باشد که برای دفاع از جهان اسلام مجاهدانه جنگیده‌اند.

سوری تأکید کرد: قبلاً هم شاهد آثاری در رابطه با سبک زندگی و اخلاقی شهید عماد مغنیه بودیم و سوره مهر با الگوگیری از نحوه تهیه و نگارش این آثار، تلاش شده است تا ابعاد دیگری از زندگی و مجاهدت‌های شهدای مدافع حرم و شهدای حزب‌الله لبنان را به رشته تحریر در آورد.

وی در پایان با بیان اینکه انتشارات سوره مهر تحلیل و بررسی به وضعیت مسلمانان اروپا را در دستورکار قرار داده است، گفت: آخرین اثر این انتشارات به وضعیت مسلمان سارایوو بوسنی پرداخته که در این رابطه کتابی تحت عنوان «محاصره سارایوو» را منتشر کرده و در این کتاب جنایت‌ها صرب نسبت به مسلمانان بوسنی مستندسازی شده و پس از چندسال عرضه شده است.

انتهای پیام

captcha