تخفیف 25 درصدی نرم افزارهای مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی
کد خبر: 3811360
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۵

تخفیف 25 درصدی نرم افزارهای مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی

گروه فناوری اطلاعات ــ مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با غرفه‌ای در بخش حوزوی این دوره از نمایشگاه قرآن کرین حضور دارد.

به گزارش ایکنا؛ این غرفه که محصولات خود را با تخفیف 25 درصد ارائه می‌کند به معرفی 14 عنوان اثر جدید حاصل فعالیت و عملکرد محققان و پژوهشگران، علاوه بر 81 عنوان اثر گذشته خود در قالب نرم‌افزاری در حوزه‌های قرآن و عترت پرداخته است.

این نرم‌افزارهای جدید یا تولید جدید با عناوین دانشنامه فضائل اهل‌بیت(ع)، منطق، آشنایی با شخصیت‌هایی چون میرازی شمس، فارابی در حوزه حکمت، تفسیر مجمع‌البیان موضوعی و المیزان در قالب یک اثر و یا به روز شده نرم‌افزایی چون تاریخ ایران اسلامی، اخلاق اسلامی، حکمت اسلامی است که در نمایشگاه کتاب امسال با حضور رئیس مرکز رونمایی شد.

همچنین این مرکز، بزرگترین بانک مقالات اسلامی در حوزه علوم اسلامی و انسانی را در پایگاه مجلات تخصصی نور دارد که محققان و پژوهشگران و علاقه‌مندان می‌توانند متن بیش از هزار و 420 عنوان مجله افزون بر 57 هزار و 500 شماره و مقالات را در قالب فایل pdf با مزایایی دیگر از این پایگاه اینترنتی به نشانی https://www.noormags.ir دریافت کنند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار«قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از ۲۱ اردیبهشت ماه تا ۴ خرداد ماه در مصلای حضرت امام خمینی( ره) در حال برپایی است.

انتهای پیام

captcha