شرط پیروزی بر دشمن نهراسیدن است
کد خبر: 3811415
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۰

شرط پیروزی بر دشمن نهراسیدن است

گروه فعالیت‌های قرآنی – امام جمعه فرخشهر گفت: از ابتدا تا انتهای قرآن به ما اطمینان کامل می‌دهد که اگر از دشمن نترسید پیروز خواهید شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد احمدی، امام جمعه فرخشهر، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری در رابطه با اقدام برجامی ایران، بیان کرد: اقدام قاطعانه‌ای که ایران در برابر برجام انجام داد باید چند سال قبل اتفاق می‌افتاد و البته تا همین حد هم که پیش‌رفتیم جای شکر و تشکر از مسئولان دارد.

وی ادامه داد: واقعیت امر این است که کشورهای آمریکا و اروپا بازی را آغاز کرده بودند که ایران در برجام بماند و هیچ بهره‌ای از آن نبرد.

وی افزود: شیوه ترامپ نیز تهدید و تحریم ایران و تهدید دیگر کشورها علیه ایران و شیوه کشورهای اروپایی‌ نیز تعریف کاذب از ایران بود تا بتوانند ایران را در برجام حفظ کنند.

حجت‌السلام احمدی تصریح کرد: اما این اقدام در همین حد نیز قابل تحسین است که اگر با قاطعیت بایستیم دشمن کوتاه می‌آید. در حال حاضر مواضع دشمن را می‌بینیم که نرم‌تر شده و اگر ما یک قدمی در این راه برداریم دشمن صد قدم عقب می‌رود و این اقدامات را از قرآن فراگرفتیم و اگر به فرهنگ قرآنی عمل کنیم اقدامات قاطعی را در مقابل دشمن خواهیم داشت.

امام جمعه فرخشهر با بیان اینکه از ابتدا تا انتهای قرآن به ما اطمینان کامل می‌دهد که اگر از دشمن نترسید پیروز خواهید شد، گفت: تا بحال ندیدیم که دشمن پیروزی کاملی در جنگ‌ها داشته باشد که دلیلش این بود که ما طبق دستورات قرآن پیش می‌رفتیم امام راحل نیز با تعلیم آیات قرآن به رزمنده‌ها روحیه می‌دادند و سپاه امروز هم همین روحیه را در پیش گرفته است تا جایی که خار چشم دشمنان و یک تروریست معروفی شد.

وی در پایان بیان کرد: دستور کار هر اداره و سازمانی در قرآن آمده است که اگر هر اداره آیه مربوط خود را پیدا به آن عمل کند قطعٱ سعادتمند می‌شود.

انتهای پیام

captcha