هدف بسیج، محرومیت‌زدایی است
کد خبر: 3811437
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

هدف بسیج، محرومیت‌زدایی است

گروه اجتماعی ــ رئیس بسیج سازندگی میناب با بیان اینکه هدف بسیج آبادانی ایران است، گفت: بسیج با استفاده از پشتوانه مردمی آبادانی هرچه بیشتر ایران، خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی را هدف نهایی خود می‌داند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، احمد رنجبر زاده کلیبی، رئیس بسیج سازندگی شهرستان میناب، سه‌شنبه، ۲۴ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازندگی کشور یکی از مأموریت‌های مهم بسیج است، اظهار کرد: بسیج با استفاده از پشتوانه مردمی خود، آبادانی هرچه بیشتر ایران را هدف‌گذاری کرده است.
وی اضافه کرد: بسیج سازندگی نیرویی برآمده از دل مردم است که در هر موقعیتی متناسب با شرایط پیش‌آمده، برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی وارد صحنه می‌شود و تمام توان خود را برای انجام صحیح مأموریت خود به کار می‌گیرد.
رنجبرزاده کلیبی از حضور جهادگران بسیجی شهرستان میناب و برگزاری ویزیت رایگان قند و فشارخون در میعادگاه نماز جمعه به‌مناسبت هفته بسیج سازندگی خبر داد و تأکید کرد: نیروی مردمی بسیج سازندگی در تمام طول سال، خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی را هدف نهایی خود می‌داند و در این مسیر از همه توان خود استفاده می‌کند.
وی با بیان این‌که بسیجیان جهادگر مینابی آماده‌اند هر جا که لازم باشد حضور پیدا کنند، ابراز کرد: با تشکیل گروهان جهادی در میناب طی آینده نزدیک جهت محرومیت‌زدایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در داخل و خارج از استان به کمک دولت آمده و هرجایی که نیاز به حضور بسیج است این نیروی مردمی حاضر هست.
رنجبرزاده با اشاره به این‌که هفته بسیج سازندگی فرصت خوبی برای نگاه عمیق به جایگاه و نقش این نیروی مردمی در پیشرفت کشور است، افزود: امروز مهم‌ترین عرصه‌ای که بسیج سازندگی می‌تواند در آن نقش ایفا کند، فضای خدمت‌رسانی به مردم است که نقش مؤثری در مقابله با جنگ روانی دشمن دارد.
رئیس بسیج سازندگی میناب گفت: مهم این است که برای دفاع از کشور و سازندگی آن تلاش کنیم و هر کسی در این مسیر گام بردارد بسیجی نام دارد.
انتهای پیام

captcha