راه‌اندازی ۴ پایگاه اجتماعی ویژه سیل در پل‌دختر
کد خبر: 3811448
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

راه‌اندازی ۴ پایگاه اجتماعی ویژه سیل در پل‌دختر

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بهزیستی لرستان با بیان این‌که بنا داریم اولین پایگاه اجتماعی ویژه سیل را در شهرستان پلدختر طی هفته جاری افتتاح و راه‌اندازی کنیم، گفت: برنامه ما فعال کردن و راه‌اندازی چهار پایگاه اجتماعی ویژه سیل در پل‌دختر با حداقل شش طرح اجتماع‌محور در هر ماه است.

بهزیستیبه گزارش ایکنا از لرستان، فاطمه‌زهرا توکلی، مدیرکل بهزیستی لرستان امروز سه‌شنبه، 24 اردیبهشت در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی اولین پایگاه اجتماعی ویژه سیل در شهرستان پلدختر خبر داد و گفت: اقدامات و فعالیت‌های گسترده‌ای توسط اداره کل بهزیستی استان در پلدختر اجرا شده و یا در حال اجراست.

وی با بیان این‌که بنا داریم اولین پایگاه اجتماعی ویژه سیل را در شهرستان پلدختر طی هفته جاری افتتاح و راه‌اندازی کنیم، اضافه کرد: برنامه ما فعال کردن و راه‌اندازی چهار پایگاه اجتماعی ویژه سیل در پل‌دختر با حداقل شش طرح اجتماع‌محور در هر ماه است.

توکلی با بیان این‌که دو پایگاه اجتماعی از قبل در شهرستان پلدختر وجود داشت و الان برنامه داریم چهار مورد دیگر را در بخش‌هایی ازجمله چم‌مهر و معمولان نیز راه‌اندازی و به بهره‌برداری برسانیم، گفت: در چند روستا نیز با تحصیل‌کرده‌های دانشگاهی رشته‌های روانشناسی ارتباط برقرار کرده‌ایم تا از وجود آن‌ها برای برنامه‌های اجتماع‌محور استفاده نماییم.

مدیرکل بهزیستی لرستان با بیان این‌که قصد داریم مشکلات مردم در مناطق سیل‌زده توسط خود آن‌ها احصا و اولویت‌بندی شود، افزود: برنامه ما این است که با کمک مردم و گرفتن حمایت از تمامی منابع موجود، مشکلات در مناطق سیل‌زده حل شود چراکه با این‌کار مشارکت مردم بالا می‌رود و با نیازهایی که خود آن‌ها تشخیص می‌دهند جلو می‌رویم.

توکلی تصریح کرد: وقتی مردم پای کار بیایند و مشارکت بالا رود نیروهای ما در منطقه در کنار آن‌ها به‌عنوان تسهیل‌گر فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام

captcha