برگزاری محافل انس با قرآن در مدارس شبانه‌روزی استان کردستان
کد خبر: 3811458
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

برگزاری محافل انس با قرآن در مدارس شبانه‌روزی استان کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مشاور امور بانوان آموزش و پرورش کردستان از برگزاری محافل معنوی انس با قرآن کریم در مدارس شبانه‌روزی دخترانه استان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

لیلا حیدری، مشاور امور بانوان آموزش و پرورش کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در راستای ایجاد نشاط معنوی در مدارس شبانه‌روزی دخترانه و بین بانوان فرهنگی محفل معنوی انس با قرآن کریم و اقامه نماز جماعت همراه با برنامه ضیافت افطاری در کلیه مدارس شبانه روزی استان برگزار می‌شود.
وی افزود: همچنین همزمان با ایام پربرکت ماه مبارک رمضان نماز صلاة‌التسبیح ویژه بانوان فرهنگی نیز در مدارس دخترانه استان برگزار می‎شود.
مشاور امور بانوان آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: در همین راستا به همت کارشناسی امور بانوان ناحیه دو سنندج و با حضور معاونین آموزش متوسطه، پرورشی، توسعه مدیریت و پشتیبانی، رئیس اداره متوسطه و مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان، مدیرآموزش و پرورش، معاونین آموزش متوسطه و پرورشی ناحیه دو و دانش‌آموزان دختر مدارس شبانه روزی اولین محفل انس با قرآن دیروز، 23 اردیبهشت ماه در محل نمازخانه مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد.
وی یادآور شد: در این محفل معنوی که با هدف تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به سمت فرهنگ قرآنی و توسعه مفاهیم قرآن بین آنان در ماه میهمانی خدا تشکیل شده بود بیش از 200 نفر از دانش‌آموزان در آن حضور داشتند.
گفتنی است؛ این مراسم با قرائت چند جزء از قرآن کریم توسط قاریان برجسته کشوری و اجرای برنامه‌های مداحی و دف‌نوازی همراه بود و در پایان این مراسم از دانش‌آموزان با صرف افطار پذیرایی بعمل آمد.
انتهای پیام

captcha