اجرای طرح «همای رحمت» در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3811461
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

اجرای طرح «همای رحمت» در سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۴۰۰ سبد غذایی در قالب طرح ملی «همای رحمت» میان ایتام و خانواده‌های نیازمند استان توزیع شده است.

رسول راشکی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 400 سبد غذایی در قالب طرح ملی «همای رحمت» میان ایتام و خانواده‌های نیازمند استان توزیع شده است.
وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیران توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر برای کمک به نیازمندان از ابتدای ماه مبارک آغاز شد، اظهار کرد: این طرح همه ساله با هدف توزیع بسته‌های غذایی میان نیازمندان اجرا می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ارزش سبدهای غذایی توزیع شده را 2 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این سبدهای غذایی با هزینه خیران شامل برنج، قند، روغن، ماکارونی و کنسروجات توسط داوطلبان هلال احمر سیستان و بلوچستان میان نیازمندان توزیع شد.
راشکی با بیان اینکه کمک به محرومان پیام جاودانه‌ای از سوی دین مبین اسلام است، اظهار کرد: طرح همای رحمت در همین راستا و با تأسی از سیره مولایمان علی(ع) و با هدف ترویج سیره علوی و مشارکت حداکثری داوطلبان به‌منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند با حفظ عزت نفس محرومان اجرا می‌شود.

انتهای پیام

captcha