تشریح برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی محلات در ماه رمضان
کد خبر: 3811479
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

تشریح برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی محلات در ماه رمضان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی محلات، برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی محلات در ماه رمضان را تشریح کرد.

احمد ابراهیمی، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی محلات در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی محلات امسال نیز مانند سال‌های گذشته برنامه‌های مختلف قرآنی را در سطح شهر اجرا خواهد کرد.
وی تشریح کرد: طرح بینات ۲۲ با محوریت ترجمه و تفسیر سوره مبارکه غافر در موسسه خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار خواهد شد، در این ماه دو محفل انس با قرآن با حضور قاریان برتر استان و گروه‌های تواشیح استانی در شهر و روستا در نظر گرفته شده است که محفل روستایی در مسجد جامع روستای باقر‌آباد و محفل شهری با همکاری شهرداری برگزار می‌شود که جزئیات این محافل متعاقبا اعلام خواهد شد.
ابراهیمی بیان کرد: بیش از ۷ مسجد در این ایام میزبان برنامه جزءخوانی قرآن کریم هستند که مساجدی همچون مسجد القائم(عج)، مسجد جامع علیا، مسجد جامع سفلی، مسجد الجواد(ع)،مسجد امام حسن مجتبی(ع)، مسجد امیر‌المومنین(ع) شهرک امام و مسجد رضویه(ع) از جمله آن‌هاست، همچنین در روز‌های جمعه مراسم جزءخوانی به صورت متمرکز در مصلی امام خمینی(ره) برقرار خواهد بود.
انتهای پیام

captcha