پلیس با هنجارشكنان فضای مجازی برخورد می‌كند
کد خبر: 3811486
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

پلیس با هنجارشكنان فضای مجازی برخورد می‌كند

گروه اجتماعی ــ فرمانده نیروی انتظامی فارس با اشاره به وضعیت فضای مجازی گفت: پلیس با افرادی كه فعالیت‌های هنجارشكنانه در این فضا داشته باشند، به‌شدت برخورد می‌كند.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار احمد علی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس شب گذشته، 23 اردیبهشت‌ماه در همایش صیانت از حرمت ماه مبارک رمضان که در سالن همایش‌های شهر شیراز برگزار شد، با اشاره به وضع فضای مجازی، گفت: هر چند برخی افراد که مسئولیت دارند، تمایلی به کنترل فضای مجازی ندارند، اما نیروی انتظامی اقداماتی در این زمینه انجام داده است و با افرادی که فعالیت‌های هنجارشکنانه در این فضا داشته باشند، به شدت برخورد می‌شود.
وی اولویت نیروی انتظامی را حفظ ارزش‌های اسلامی دانست و افزود: در همین راستا از اول ماه رمضان حدود 400 نفر را به‌دلیل روزه‌خواری دستگیر کرده‌ایم، همچنین 75 مرکز تجاری نیز پلمپ شده‌اند.
گودرزی در ادامه به جایگاه روحانیون در امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: با توجه به سطح تهدیدات اگر اقدامات و فعالیت‌های روحانیان نباشد، قطعاً کسانی که در جامعه قصد هنجارشکنی دارند، بیش از این سطح تهدید خود را افزایش می‌دهند.
وی با بیان اینکه ساختار امر به معروف و نهی از منکر به خوبی دیده شده است، افزود: اجرای طرح «ناظر یک» پیرامون این امر بسیار تأثیرگذار بوده است البته امسال نیز این طرح با قدرت بیشتری در سطح استان اجرا شده است.
فرمانده انتظامی استان فارس با تأکید بر اینکه آمارها نشان می‌دهد که روحانیون در موضوع امر به معروف و نهی از منکر پیشتاز بوده‌اند، گفت: اقدام اخیر فردی دیو صفت در همدان که روحانی را به شهادت رساند، نشان از این دارد که انسان‌های موثری در جامعه وجود دارند؛ در واقع نقش روحانیت یك نقش بی‌بدیل است.
وی با اشاره به اینکه منکر یعنی مواد مخدری که بلای خانمان سوز است، گفت: حدود 2 هزار نفر برای ابلاغ گزارش در همین رابطه و مسائل دیگری مانند بدحجابی و ... در طرح ناظر ثبت‌نام کرده‌اند.
انتهای پیام

captcha