آمریكا جرأت حمله به ایران را ندارد
کد خبر: 3811491
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

آمریكا جرأت حمله به ایران را ندارد

گروه اجتماعی ـ جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینكه آمریكا جرأت حمله به ایران را ندارد، گفت: اگر آمریكا جرأت داشت، قطعاً در مرحله نخست كار سوریه، یمن و عراق را یكسره می‌كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، جانشین فرمانده سپاه فجر فارس، شب گذشته، 23 اردیبهشت‌ماه در همایش صیانت از حرمت ماه مبارک رمضان که در سالن همایش‌های شهر شیراز برگزار شد، با اشاره به شرایط كنونی منطقه تأكید كرد: آمریكا جرأت حمله به ایران را ندارد.
وی با بیان اینكه یکی از مسئولان در روزهای اخیر بیان کرد با استقرار ناو آمریکا در خلیج فارس اوضاع خراب است در صورتی كه ناو بسیار آسیب‌پذیرتر از پایگاه هوایی است،‌ افزود: اگر آمریکایی‌ها قدرت و جرات داشتند قطعاً در مرحله نخست، کار سوریه، یمن و عراق را یکسره می‌کردند و به فرمایش مقام معظم رهبری آنان در کاخ‌های شیشه‌ای هستند.
جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس اظهار کرد: در این زمینه مقام معظم رهبری هیچ وقت مبالغه نکرده‌اند، بلکه قدرت نظام مقدس اسلامی را بیان کرده‌اند و تردیدی در آن وجود ندارد.
وی به موضوع امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: در مرحله نخست باید اقدامات میدانی انجام شود، آنچه که در این بخش شاید مهم‌تر از اقدامات میدانی باشد اقدامات ایجابی است که باید انجام شود، از این رو سپاه با تدبیری که رهبر معظم انقلاب داشته دارای ظرفیتی فراگیر برای اقدامات ایجابی است.
بوعلی ادامه داد: همه اعضای بسیج به عنوان آحاد مردم باید توجه داشته باشند که فرمان مقام معظم رهبری بر این بوده که هر جا کشور دچار مشکل شد از ظرفیت‌های مردم استفاده شود، لذا ورود سپاه به مسئله امر به معروف برای کمک است.
جانشین فرمانده سپاه فجر فارس تأكید كرد: اصولاً فلسفه ورود سپاه به مسائل و مشکلات کشور، کمک به دیگر ارگان‌ها، ایجاد هم‌افزائی و بسیج مردم برای حل مشکلات است.
انتهای پیام

captcha