محفل «انس با قرآن‌» در آموزش و پرورش همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3811493
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

محفل «انس با قرآن‌» در آموزش و پرورش همدان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کارشناس مسئول قرآن، نماز و عترت آموزش‌وپرورش استان همدان گفت: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، ۵۰ محفل انس با قرآن کریم در سطح مساجد و نمازخانه‌های مدارس ۱۵ منطقه استان برگزار می‌شود.

برگزاری 50 محفل انس با قرآن در مناطق 19 گانه آموزش‌وپرورش همدانمجید میرزایی، کارشناس مسئول قرآن، نماز و عترت آموزش‌وپرورش استان همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، ۵۰ محفل انس با قرآن در سطح مساجد و نمازخانه‌های مدارس 15 منطقه استان برگزار می‌شود.
کارشناس قرآن و عترت آموزش‌وپرورش استان افزود: ترتیل خوانی قرآن کریم در ادارات کل و برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن مرحله شهرستانی در 15 منطقه و اهدا جوایز به برگزیدگان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای ماه مبارک رمضان است.
میرزایی با اشاره به اینکه اختتامیه سی و هفتمین مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی پس از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد اضافه کرد: در این دور از مسابقات، ۲ هزار دانش‌آموز در ۱۱ رشته به رقابت با یکدیگر پرداختند.
وی با اشاره به اینکه حدود 100 نفر از دانش آموزان به مسابقات کشوری راه خواهند یافت، ادامه داد: امسال در جهت حضور هرچه بهتر دانش‌آموزان در مسابقات کشوری، ۲ دوره آمادگی، توانمند‌سازی و استعداد‌یابی برای برگزیدگان مسابقات استانی برگزار خواهد شد.
کارشناس قرآن و عترت آموزش‌وپرورش استان عنوان کرد: برگزاری ۲ هزار گفتمان دینی و اعزام ۴۰۰ امام جماعت به مدارس استان از دیگر فعالیت‌های قرآنی این مجموعه هم‌زمان با ماه مبارک است.
میرزایی ابراز کرد: حدود ۲۸۷ هزار دانش‌آموز در مدارس استان مشغول به تحصیل هستند که حدود نیمی از آن‌ها در برنامه‌های قرآنی این مجموعه شرکت دارند.
انتهای پیام

captcha