پشتیبانی و حرکت در مسیر دانش؛ رویکرد سال ۹۸ آستان قدس
کد خبر: 3811495
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

پشتیبانی و حرکت در مسیر دانش؛ رویکرد سال ۹۸ آستان قدس

گروه اجتماعی ــ نماینده سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی رویکرد آستان مقدس رضوی را پشتیبانی و حرکت در مسیر دانش برشمرد و گفت: آستان قدس از اشتغال‌زایی در مناطق سیل‌زده لرستان حمایت می‌کند.

پشتیبانی و حرکت در مسیر دانش؛ رویکرد سال ۹۸ آستان قدسبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدابراهیم قارزی، نماینده سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی، امروز، 24 اردیبهشت در نشست با فعالان اقتصادی استان لرستان که در اتاق بازرگانی خرم‌آباد برگزار شد، ضمن اعلام آمادگی آستان قدس رضوی از پشتیبانی در حوزه اشتعال لرستان، اظهار کرد: با تدابیر تولیت آستان قدس رضوی، این آستان از انجام فعالیت‌های اقتصادی که سایر مردم نیز قادر به انجام آن هستند، به سرعت خارج شده و امور به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
وی پشتیبانی و حرکت در مرز دانش را مأموریت اقتصادی آستان قدس رضوی برشمرد و گفت: آستان قدس رضوی در موضوع واردات گوشت به کمک دولت آمد و در همین راستا یک دامداری 12 هزار رأسی نیز به مردم واگذار شد.
قارزی با ذکر این مطلب که آستان قدس خود را موظف به پشتیبانی از ایجاد شغل در لرستان دانسته و تا جایی‌که بتواند خصوصاً در حوزه مشاغل خرد مشارکت خواهد کرد، افزود: نمایشگاه اختصاصی تولیدکنندگان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود که بیش‌از 80 شرکت اقتصادی بزرگ تأمین‌کننده و صادرکننده وابسته به سازمان اقتصادی آستان و همچنین تولیت آستان مستقیماً از آن بازدید می‌کند.
نماینده سازمان اقتصادی رضوی با ذکر این مطلب که کمیته امداد در دو سال گذشته به آستان اعلام کرد در صورتی‌که اقدام به تسهیل‌گری در راه‌اندازی کسب و کار خرد کند، دو هزار میلیارد تومان بودجه آماده تخصیص به مددجویان دارد، تصریح کرد: امسال این رقم به حدود چهار هزار میلیارد تومان رسیده؛ لذا همه باید برای جذب این ارقام تلاش کنند.
وی با بیان این‌که درب دفتر نمایندگی آستان قدس در لرستان به روی همه فعالان اقتصادی این استان باز است، افزود: حمایت‌های سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی فقط مالی نیست، بلکه ما از شبکه بازار خود چه در تأمین و چه در فروش کمک می‌کنیم این در حالی‌است که آستان قدس به جدیت موضوع احداث پایانه سنگ در لرستان را پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام

captcha