اعلام فراخوان ارائه مقالات همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش‌دبستانی»
کد خبر: 3811504
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

اعلام فراخوان ارائه مقالات همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش‌دبستانی»

گروه فرهنگی ــ دومین همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش‌دبستانی» در روزهای ۲۲ و ۲۳ آبان‌ماه در استان قزوین برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۳۱ مردادماه آثار خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

به گزارش ایکنا از کردستان، مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش‌دبستانی، در راستای پرورش مبانی هویت ایران اسلامی در کودکان به‌خصوص کودکان دوره پیش‌دبستانی و با هدف ترویج فرهنگ اسلامی، ایرانی، تقویت و انسجام هویت ایران اسلامی و پیوند هرچه بیشتر کودکان با انقلاب اسلامی و هویت ملی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 22 و 23 آبان‌ماه 98 با مدیریت اجرایی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان قزوین برگزار می‌شود.
محورهای مقالات این همایش ماهیت، ضرورت و مؤلفه‌های هویت کودکان ایران اسلامی، عوامل مؤثر در شکل‌گیری هویت کودکان در دوره پیش‌دبستانی، آسیب‌شناسی فرایند شکل‌گیری هویت کودکان پیش‌دبستانی و تجارت جهانی در زمینه شکل‌گیری هویت در دوره کودکی هستند.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب مقاله، فیلم کوتاه، قصه‌گویی، قصه‌خوانی و قصه‌نویسی، بازی و یادگیری و عکس تا تاریخ 31 مردادماه 98 به دبیرخانه همایش مستقر در اداره کل آموزش‌وپرورش قزوین ارسال کنند.
یادآور می‌شود؛ شرکت‌کنندگان می‌توانند به‌منظور دستیابی به اطلاعات بیشتر در خصوص محورهای همایش و نحوه برگزاری و ارسال آثار به سایت http://hkiip97.ir مراجعه کنند. این همایش در تاریخ 22 و 23 آبان 98 به میزبانی استان قزوین برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha