پویش «دانش‌آموز ایرانی» در فارس به راه افتاد
کد خبر: 3811558
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

پویش «دانش‌آموز ایرانی» در فارس به راه افتاد

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس از راه‌اندازی نخستین پویش «دانش‌آموز ایرانی» ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حمیدرضا شعبانی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس امروز، 24 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: نخستین پویش «دانش‌آموز ایرانی» ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان فارس با هدف تبیین نقش ارزنده مدارس در تعلیم و تربیت آغاز شد.
وی افزود: مدارس و واحدهای آموزشی می‌توانند تصاویر یا فیلم‌های خاطره‌انگیز از اردوهای علمی و تفریحی، کلاس درس، ورزش صبحگاهی، دورهمی‌های زنگ تفریح، سرود، مسابقات قرآن، گلستان‌خوانی و برگزاری نمایشگاه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ... از در فضای مجازی یا از طریق نرم‌افزار همراه شبکه استانی صدا و سیمای مرکز فارس ارسال کنند.
شعبانی بیان كرد: دانش‌آموزان و فرهنگیان استان می‌توانند جهت دریافت نرم افزار همراه شبکه فارس عدد 1 را به شماره 30007115 پیامک کنند.
رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس با بیان اینكه در این پویش ضمن معرفی آثار برتر، به بهترین تصاویر ارسالی جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد، گفت: این پویش با همکاری معاونت فضای مجازی شبکه فارس و اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس در حال انجام است.
انتهای پیام

captcha