‌تفکرات و اندیشه ‌امام(ره) را میان نسل جوان ترویج دهیم
کد خبر: 3811559
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

‌تفکرات و اندیشه ‌امام(ره) را میان نسل جوان ترویج دهیم

گروه اجتماعی ــ فرماندار آستانه اشرفیه شناساندن و ترویج تفکرات و اندیشه ناب بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را به نسل جوان حائز اهمیت دانست و گفت: باید شخصیت الهی امام(ره) را به نسل جوان بشناسانیم تا با تأسی از این سیره نورانی بتوانند در جامعه مؤثر باشند.

به گزارش ایکنا از گیلان، رحیم حیدری، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه، امروز، 24 اردیبهشت‌ماه در جلسه هماهنگی سوم خرداد و ستاد گرامیداشت ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، با بیان اینکه رهبری و مردم دو وجه اصلی انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: وحدت میان مردم و رهبری در جای جای مسائل انقلاب اعم از دستاوردهای ملت و توطئه‌های دشمن نمایان است.

وی افزود: اتحاد و انسجام و همدلی عامل مهم پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی در رسیدن به اهداف و گذر از مراحل سخت بعد از انقلاب است.

فرماندار آستانه اشرفیه یکی از مهمترین و تاریخی‌ترین خاطرات دفاع مقدس را آزادسازی خرمشهر دانست و گفت: حماسه سوم خرداد حماسه‌ای خدایی و بخشی از تاریخ افتخارآفرین ایران اسلامی است و بایستی برای جوانان و نوجوانان، با استفاده از ابزار و ظرفیت‌های مناسب و روز، جوانمردی، غیرت و جانفشانی حماسه‌آفرینان دفاع مقدس را تبیین و تشریح کنیم.

حیدری اضافه کرد: در شرایطی که امروز استکبار جهانی برای کشور ما رقم زده است، انتقال خاطرات، وقایع و حماسه‌های دفاع مقدس به نسل کنونی و آینده بسیار ضروری است.

وی همچنین به تبیین ابعاد شخصیت و جایگاه حضرت امام خمینی(ره) پرداخت و بیان کرد: اینکه همه ما تکریم شخصیت حضرت امام و پاسداشت اندیشه ایشان را وظیفه خود می‌دانیم، به این دلیل است که ایشان در زمانی که نظام شاهنشاهی در مقابل استکبار جهانی به زانو درآمده بود و از دینداری در جامعه خبری نبود، توانست با برپایی نهضت اسلامی تمام معادلات شرق و غرب را بر هم زند و انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند؛ انقلابی که امروز برای همه آزادی‌خواهان جهان الگوست.

نماینده عالی دولت در شهرستان شناساندن و ترویج تفکرات و اندیشه ناب بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را به نسل جوان حائز اهمیت دانست و گفت: برگزاری مراسم سالگرد بزرگداشت حضرت امام(ره) نشان از قدردانی و تجدید میثاق ملت شریف و وفادار ایران با آرمان‌های حضرت روح‌الله است لذا باید شخصیت الهی امام را به نسل جوان بشناسانیم تا با تاسی از این سیره نورانی بتوانند در جامعه موثر باشند.

حیدری با بیان اینکه وقایع منطقه‌ای و بین‌المللی ضرورت مشارکت گسترده مردم در روز جهانی قدس را افزایش می‌دهد، خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس روزی است که با تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مقابله مستضعفین با مستکبرین عالم نامگذاری شده و نماد به صحنه آمدن مردم مظلوم فلسطین قرار گرفته است.

انتهای پیام

captcha