یادواره شهید «محمود شهبازی» در باغ موزه همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3811575
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر؛

یادواره شهید «محمود شهبازی» در باغ موزه همدان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان بیان کرد: پنج‌شنبه، دوم خرداد‌ماه‌ مصادف با سالروز شهادت شهید محمود شهبازی مراسم یادواره این شهید بزرگوار در باغ موزه استان برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهید «محمود شهبازی» در باغ موزه همدانمجید صفدریان، رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: سوم خرداد یکی از مهم‌ترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی و مهم‌ترین نبرد رزمندگان اسلامی در دوران دفاع مقدس است که توانستند با ایمان و اتکای به خداوند، با دستانی خالی این پیروزی بزرگ را رقم بزنند.
صفدریان با بیان اینکه این مجموعه همزمان با سالروز آزاد‌سازی خرمشهر چند برنامه شاخص در دستور کار خود دارد، افزود: پنج‌شنبه، دوم خرداد‌ماه مصادف با سالروز شهادت شهید محمود شهبازی مراسم یادواره این شهید بزرگوار در باغ موزه همدان برگزار می‌شود.

رونمایی از یادمان ‌«خواهر دباغ» ‌
وی افزود: در این مراسم که با حضور فرماندهان و پرسنل نیرو‌های نظامی، کارکنان دولت، خانواده معظم شهدا و ایثارگر و آحاد مردم برگزار می‌شود، مراسم قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی یکی از رزمندگان عملیات بیت‌المقدس، سخنرانی آیت‌الله شعبانی و تجدید میثاق با شهدای گمنام به خاک آرمیده در باغ موزه انجام خواهد شد.
صفدریان با اشاره به اینکه نقش خانم دباغ در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته‌ای است، بیان کرد: در این مراسم از یادمان نقش برجسته «خواهر دباغ» در باغ‌موزه همدان رونمایی می‌شود.
رئیس بنیاد شهید همدان با اشاره به اینکه با خانواده شهدا و ایثارگر همدان در عملیات الی بیت‌المقدس، عملیات غرورآفرین روز سوم خرداد، دیداری صورت خواهد گرفت، بیان کرد: تعداد شهدای عملیات بیت‌المقدس همدان، 25 شهید است.
انتهای پیام

captcha