مدیر اخلاق‌مدار در خدمت به مردم موفق است
کد خبر: 3811604
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

مدیر اخلاق‌مدار در خدمت به مردم موفق است

گروه اجتماعی ـ امام‌جمعه اسدآباد گفت: یک مدیر خداترس و اخلاق‌مداری می‌تواند همواره در مسیر خدمت به مردم موفق باشد.

مدیر اخلاق‌مداری در خدمت به مردم موفق استبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید موسی حسینی مجد امام‌جمعه اسدآباد، امروز 24 اردیبهشت‌ماه در شورای اداری شهرستان، مدیران را به روزه دارای و تزکیه نفس و دوری از گناه دعوت کرد و افزود: یک مدیر خداترس و اخلاق‌مداری می‌تواند همواره در مسیر خدمت به مردم موفق باشد.
وی تصریح کرد: ماه رمضان ماه ماه خودسازی بوده و انسان را این ماه به کمال می‌رساند و موجب سعادت دنیا و آخرت می‌شود بنابراین از این ماه برای پرورش روح و جسم خود باید نهایت استفاده را کرد.
حسینی مجد نسبت به صله‌رحم و دستگیری از نیازمندان در ماه مبارک رمضان تأکید کرد و افزود: روزه علاوه بر بعد معنوی ازلحاظ جسمی هم برکات زیادی به دنبال دارد و خداوند در این ماه بیشترین لطف و کرم خود را شامل حال بندگانش می‌کند و آنان را مورد عفو و بخشش قرار می‌دهد.
وی بابیان اینکه رمضان، ماه بهار نور، تقوا، فضیلت، قرآن، تزکیه و تهذیب نفس، خودسازی، مهربانی، استغفار، اطاعت، بندگی، استجابت دعا، احسان، صدقه، خیر، برکت و آرامش است،بیان داشت : باید از این فرصت ارزشمند بهره‌های کافی را برد و برای ارتباط بیشتر و انس با کتاب آسمانی قرآن استفاده کنیم.
سرپرست فرمانداری اسدآباد نیز در این جلسه، خط قرمز مدیریت خود را تلاش برای افزایش رضایتمندی مردم و اهمیت به‌وقت کاری دانست و گفت: کم‌کاری و کوتاهی در انجام مسئولیت پذیرفته نیست و ملاک و معیار و ارزیابی مدیران رضایتمندی مردم است.
انتهای پیام

 

captcha