استقبال از خدمات بانک صادرات در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم
کد خبر: 3811678
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۷
ایکنا گزارش می‌دهد؛

استقبال از خدمات بانک صادرات در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

گروه اقتصاد ــ خدمات ارائه شده از سوی بانک صادرات ایران در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با استتقبال بازدیدکنندگان مواجه شده است.

استقبال از خدمات بانک صادرات در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

به گزارش ایکنا، بانک صادرات ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود و مشارکت در ترویج فرهنگی قرآنی، به عنوان تنها حامی بانکی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور فعالی داشته است.

در این دوره از نمایشگاه قرآن، خدماتی همانند افتتاح حساب، صدور آنی کارت، ارائه بن‌کارت‌های خرید به بازدیدکنندگان، تحویل دستگاه کارت‌خوان، فعال‌سازی انواع نرم‌افزارها شامل همراه بانک و نرم‌افزار صاپ و... از سوی غرفه بانک صادرات به مشتریان و مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.

در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، علاوه بر غرفه‌های مختلف کتب قرآنی و مذهبی، فین‌تک اسلامی از سوی مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی، باشگاه همراهان، ارائه انواع نرم‌افزارهای قرآنی و مذهبی و استفاده از فناوری‌های نوین در راستای گسترش فرهنگ قرآنی برپا شده است.

امیر تبیانیان، مسئول غرفه بانک صادرات در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، در گفت‎وگو با ایکنا، به بیان نکاتی درباره خدمات و اقدامات این بانک در این دوره از نمایشگاه پرداخت و اظهار کرد: بانک صادرات ایران در سال‌های گذشته و در نمایشگاه کتاب هم ثابت کرده که حامی کتاب و کتابخوانی بوده و در نمایشگاه قرآن هم حضور فعالی داشته‌ایم. البته در دوره‎های گذشته هم بعضا حضور داشته‌ایم و در برخی مواقع هم به فراخور مصلحت، برخی بانک‎های دیگر حضور پیدا کرده‌اند اما بانک صادرات همواره با وزارت ارشاد تعامل بسیار نزدیکی داشته است.

وی ادامه داد: سال 1395 در نمایشگاه قرآن کریم حضور فعالی داشتیم و در سال‌های قبل در نمایشگاه کتاب هم در قالب‌های مختلف اسپانسر مالی بوده‎ایم و حضور فعالی داشته‌ایم. امسال هم با صدور بن کارت بانک صادرات توانستیم حامی مالی نمایشگاه قرآن کریم برای خرید عموم در سایت ارشاد باشیم.

تبیانیان تأکید کرد: ارتباط و تعامل بسیار خوبی با وزارت ارشاد و مصلای امام خمینی(ره) داریم و مطمئنا دورنمای بسیار خوبی را در بحث کتاب و عقیدتی جامعه از جمله قرآن کریم مشاهده می‌کنیم.

مدیر پروژه نمایشگاه قرآن کریم در بانک صادرات درباره خدمات ارائه شده در این غرفه اظهار کرد: ما انواع خدمات بانکی را ارائه می‌دهیم. ای تی ام‎های ثابت ما در داخل و ای تی ام‌های سیار ما در بیرون مصلی فعال هستند. همکاران ما تا ساعت 23 شب، هم برای ارائه بن کارت و هم دریافت و پرداخت‌های نقدی اقدام می‎کنند. تمام ای تی ام‌های ما هم به پول نو مجهز شده‌اند تا هم‌وطنان نگران نقدینگی نیز نباشند و همراه خانواده از نمایشگاه قرآن استفاده کنند.

یادآور می‎شود بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، معنای زندگی» از ٢١ اردیبهشت‌ماه در شبستان مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار کرده است و تا چهارم خرداد ماه هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۴ پذیرای عموم علاقه‌مندان و قرآن‌دوستان است.
انتهای پیام

captcha