ارائه تصویری دروس الهیات در غرفه حافظون نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3811710
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۰

ارائه تصویری دروس الهیات در غرفه حافظون نمایشگاه قرآن

گروه موسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مسئول غرفه حافظون با اشاره به برنامه های آموزشی این موسسه آموزشی اظهار کرد: این موسسه در دو شاخه فعالیت های دانشگاهی و معارفی آزاد مانند دوره های مربوط به حفظ و تدبر در قرآن و تفسیر نهج البلاغه و صحیفه فعالیت می کند.

به گزارش ایکنا؛ حسین خانی در مورد فعالیت های دانشگاهی موسسه حافظون گفت: این بخش بر روی دروس مقطع ارشد و دکترای الهیات متمرکز شده و دروس شاخه های مختلف رشته الهیات را مورد توجه قرار داده است.

خانی با بیان اینکه محصولات جدید موسسه حافظون در جهت تکمیل مباحث سال های گذشته این موسسه بوده است، افزود: از معدود موسساتی هستیم که بر روی دروس مقطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته الهیات تمرکز داشته و کتاب هایی که تالیف می کند نه صرفا علمی است و نه صرفا کنکوری و تلخیص منابع اصلی با ساده سازی است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر 20 جلد کتاب در این رابطه منتشر شده و کتاب های تکمیلی دیگری نیز در درست تولید است.

حسین خانی با اشاره به طرح ویژه موسسه حافظون برای علاقه مندان به شرکت در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای الهیات گفت: امسال موسسه حافظون اقدام به ضبط تصویری دروس اصلی و کلیدی رشته الهیات کرده که به صورت استودیویی و با کیفیت بالاا ست؛ این محتوا در حال دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است تا بتوانیم محتوای آن را در اختیار علاقه مندان قرار دهیم.

وی افزود: دروس مقطع ارشد و دکترای علوم قرآن و حدیث به صورت کامل، دروس کارشناسی ارشد رشته فقه و کارشناسی ارشد فلسفه و کلام و همچنین دروس عمومی کارشناسی ارشد رشته ادیان و عرفان پوشش داده شده است؛ در مقطع دکترا نیز دروس عمومی تمامی گرایش ها پیش بینی شده است.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار«قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از ۲۱ اردیبهشت ماه تا ۴ خرداد ماه در مصلای حضرت امام خمینی( ره) در حال برپایی است.

انتهای پیام

captcha