محفل انس با قرآن در پدافند هوایی اراک برگزار می‌شود
کد خبر: 3811734
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸

محفل انس با قرآن در پدافند هوایی اراک برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر روابط عمومی پدافند هوایی اراک از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور امیر سرتیپ صباحی‌فرد، فرمانده قرارگاه پدافندهوایی خاتم‌الانبیاء(ص) خبر داد.

امین فرمهینی فراهانی، مدیر روابط عمومی پدافند هوایی اراک در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: بمناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور امیر سرتیپ صباحی‌فرد فرمانده قرارگاه پدافندهوایی خاتم‌الانبیاء(ص) و با تلاوت مجید جیریایی، قاری ملی در مرکز درجه‌داری حضرت علی‌اکبر(ع) برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: غبارروبی مسجد مرکز آموزش، برگزاری کلاس‌های قرآن در رشته‌های قرائت و تفسیر ویژه کارکنان پایور و وظیفه، جزءخوانی قرآن به صورت روزانه توسط هنرآموزان و اجرای طرح زلال احکام پس از اقامه نماز ظهر و عصر از برنامه‌های اجرایی این یگان در ماه رمضان است.
فرمهینی افزود: برپایی کلاس‌های حفظ با حضور 20 نفر از هنرآموزان به مربی‌گری آقای دهقانی، برپایی محفل انس با قرآن با حضور امیر سرتیپ صباحی‌فرد فرمانده پدافندهوایی خاتم‌الانبیاء(ص)، تقدیر از اساتید قرآنی و حافظان، برگزاری مراسم لیالی قدر در مسجد یگان، برپایی عزاداری و سینه‌زنی در سالگرد شهادت مولاعلی(ع)، برگزاری جلسات سخنرانی و بصیرت و برگزاری مراسم وداع با ماه رمضان از دیگر برنامه‌های اجرایی این مرکز است.
انتهای پیام

captcha