اعتکاف ۱۵۰ دانشجوی دختر در مسجد دانشگاه بوعلی سینا
کد خبر: 3811736
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹

اعتکاف ۱۵۰ دانشجوی دختر در مسجد دانشگاه بوعلی سینا

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا همدان بیان کرد: در سه روز پایانی هفته جاری مراسم اعتکاف ماه رمضان، با حضور ۱۵۰ دانشجوی دختر برگزار می‌شود.

اعتکاف 150 دانشجوی دختر در مسجد دانشگاه بوعلی سیناعلی‌اکبر عروتی‌موفق، معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، این مجموعه چندین برنامه شاخص در دستور کار خود دارد.
وی بابیان اینکه هم‌زمان با ماه مبارک رمضان جمع‌خوانی قرآن کریم در 5 مجموعه خوابگاه دانشجویی دانشگاه همراه با افطاری ساده برگزار می‌شود، افزود: در این مراسم جزء‌خوانی به‌طور متوسط روزانه 500 نفر از دانشجویان حضور دارند که خوشبختانه این آمار در حال افزایش است.
عروتی اضافه کرد: برگزاری نماز جماعت در همه خوابگاه‌های دانشجویی همراه با سخنرانی، اقامه نماز و پاسخ به شبهات توسط مبلغین اعزامی از قم و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی توسط کانون قرآن و عترت دانشگاه از دیگر برنامه‌های این ایام است.

جمع‌خوانی قرآن ‌
معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا از برگزاری نماز جماعت ظهر و مغرب در مسجد دانشگاه خبر داد و گفت: مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم همه‌روزه قبل از نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه بوعلی سینا برگزار می‌شود.
وی از برگزاری مراسم اعتکاف ویژه دانشجویان در دانشگاه خبر داد‌ و بیان کرد: ازآنجاکه دهه پایانی ماه مبارک متقارن با ایام امتحانات دانشگاهی است، لذا اعتکاف این دهه، در سه روز پایانی هفته جاری با حضور 150 دانشجوی خانم برگزار می‌شود.
عروتی از برگزاری جلسات تفسیر قرآن در روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه ویژه اساتید دانشگاه، برگزاری جلسات هیئت‌های دانشجویی در طول ماه و برگزاری ویژه‌برنامه روز سوم خرداد به‌صورت مفصل همراه با افطاری ساده در ماه مبارک رمضان خبر داد.
معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا در پایان گفت: یادواره شهدای گمنام دانشگاه نیز روز جمعه، 27 اردیبهشت‌ماه پس از نماز مغرب و عشا در دانشگاه برگزار خواهد شد، اطلاعات بیشتر در این خصوص متعاقباً اعلام می‌شود.
انتهای پیام

captcha