راه‌اندازی ۲ سامانه واگذاری اولویت حج تمتع در گیلان
کد خبر: 3811757
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲

راه‌اندازی ۲ سامانه واگذاری اولویت حج تمتع در گیلان

گروه اجتماعی ــ مدیر حج و زیارت گیلان از راه‌اندازی دو سامانه جدید برای ثبت درخواست واگذاری اولویت اسناد حج تمتع در مدیریت حج و زیارت استان خبر داد.

حسن فعال، مدیر حج و زیارت استان گیلان، در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، راه‌اندازی دو سامانه جدید در مدیریت حج و زیارت استان خبر داد و اظهار کرد: مردم ‌گیلان هم‌اکنون می‌توانند برای ثبت درخواست واگذاری اولویت اسناد حج تمتع و همچنین جهت ثبت درخواست تهیه اسناد حج تمتع به سامانه تشرف به نشانی «tasharof.haj.ir» مراجعه کنند.
وی تأکید کرد: دفاتر خدمات زیارتی فقط نقش تسهیل‌کننده و انجام ضوابط قانونی صادره از سازمان را دارند و به طور حتم در این رابطه پای واسطه‌گران و سودجویان کوتاه می‌شود.
مدیر حج و زیارت گیلان ادامه داد: سامانه میز خدمت الکترونیکی به آدرس «mizekhadmat.haj.ir» نیز به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است لذا مراجعین بدون نیاز به حضور در مدیریت حج و زیارت استان می‌توانند با ثبت درخواست خود در سامانه مذکور و دریافت کد رهگیری پیگیر درخواست‌های ثبت شده خود باشند.
فعال یادآور شد: مردم عزیز می‌توانند از راهنمای چگونگی استفاده از سامانه که در هر کدام از سامانه‌ها بارگذاری شده است، استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی سامانه‌های میز خدمت الکترونیکی و واگذاری اولویت تشرف در راستای ارائه تسهیلات به متقاضیان ‌و خدمات الکترونیکی صورت گرفته است.

انتهای پیام

captcha